Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ble singel for 3 mnd siden, og jeg er veldig ute på alt som har med dating og flørting å gjøre. Det har seg sånn at jeg har kontakt med tre forskjellige menn. Kort beskrivelse av de:

Person 1: Snappet litt, og har blitt med han hjem etter byen et par ganger. 

Person 2: Snapper litt, og jeg har tatt initiativ til å møtes to ganger, hvorpå han ikke kunne. Men han var veldig på å poengtere at han veldig gjerne hadde lyst å møtes en annen dag. Det har vært veldig spontant når jeg har spurt.

Person 3: Snappet litt, og jeg har blitt med han hjem en gang. 

Planen min var først og fremst at jeg bare skulle ha det gøy, og gjøre det jeg følte for. Leve livet litt. Men nå kunne jeg gjerne tenkt å datet en av disse mennene. Person 1 har jeg inntrykk av at prøver å fremstå som en litt care type, men samtidig virker det som at han egentlig ikke er det innerst inne. Person 2 virker som en skikkelig solid fyr, og det samme med person 3. Felles med alle tre er at det aldri blir de lengste samtalene på snapchat. Jeg sender gjerne en fellessnap, også svarer de på den. Kanskje det blir en liten samtale av det videre. Jeg pleier ikke å svare på deres fellessnapper. Føler jeg har vist ganske bra med interesse til person 2, når jeg har spurt om vi skal møtes for en kaffe eller pils. Er løpet kjørt med de to andre i og med jeg har blitt med de hjem? Jeg liker egentlig person 1 veldig godt, men holder veldig igjen i og med jeg kanskje tror han er litt klysete. Person 2 har jeg møtt kort ute på byen. Jeg trenger tips og råd til hvordan jeg skal gå frem videre. Flørting mestrer jeg svært dårlig. Er det turn off å vise interesse? Evt hvor mye interesse skal man vise? 

Anonymkode: 6a2e0...f6f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du har blitt med de hjem har ikke så mye å si, men ingen av de høres interessert ut i noe mer.

Nr 2 som har avslått to date forespørsler fra deg og som poengterer at det hadde vært hyggelig å møtes en annen dag hadde tatt intiativ til å foreslå en dag han kunne om han faktisk var interessert.

Nr 1 og 3 hadde også tatt mer konkret initiativ enn å bare svare på noen snapper i ny og ne om de var interesserte i deg.

De pleier kontakten for å ha en flørt og sex når det passer.

Anonymkode: ecb95...3a1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du har blitt med de hjem har ikke så mye å si, men ingen av de høres interessert ut i noe mer.

Nr 2 som har avslått to date forespørsler fra deg og som poengterer at det hadde vært hyggelig å møtes en annen dag hadde tatt intiativ til å foreslå en dag han kunne om han faktisk var interessert.

Nr 1 og 3 hadde også tatt mer konkret initiativ enn å bare svare på noen snapper i ny og ne om de var interesserte i deg.

De pleier kontakten for å ha en flørt og sex når det passer.

Da får jeg bare la det gå 😅 Takker for svar! 

• Liker 1
Skrevet

Virker veldig useriøst. Du får heller satse på en ny en og kanskje ikke bli med hjem veldig tidlig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Virker veldig useriøst. Du får heller satse på en ny en og kanskje ikke bli med hjem veldig tidlig

Jeg hadde jo egentlig ikke planer om så mye annet, men så ble jeg dessverre litt interessert likevel.. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror dere de forstår jeg er interessert når jeg sender fellessnaps? Nr 2 har jeg jo spurt direkte, så han har nok skjønt det. Men de to andre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bør nok, som jeg skrev lengre oppe la det gå.. men finnes det noen måte å kunne vekke noe interesse? Eller er det svart hvitt 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bør nok, som jeg skrev lengre oppe la det gå.. men finnes det noen måte å kunne vekke noe interesse? Eller er det svart hvitt 

Ikke noe poeng. Dere vil ikke det samme uansett

• Liker 1
Skrevet

Fellesnap er jo nærmest som frieri å regne i disse dager, så hvis de ikke skjønner lunta da kommer de aldri til å skjønne det. Og du har vel ikke lyst til å bære avkommet til en tåpe har du vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...