AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #61 Skrevet 15. mars 2020 Gjelder flere tråder enn denne, men synes det er svært pussig hvordan mange leter etter teoretiske muligheter for at reglene ikke skal gjelde akkurat dem - heller enn å forsøke å forstå hvorfor de klare føringene er satt i verk. Hva med å heller ha fokus på hvordan hver enkelt av oss kan gjøre en personlig innsats for at smitte ikke spres? Tenk over hvorfor de mest inngripende tiltak i norsk fredstid er satt i gang - og hva som er hensikten. Anonymkode: d2ded...5f9 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #62 Skrevet 15. mars 2020 Jeg har hentet hjem sønnen min. Han er 16 år og bor på hybel 2,5 time unna. Helt uaktuelt at han skal sitte der isolert i ukesvis. Anonymkode: e63d3...f0a
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #63 Skrevet 15. mars 2020 Bli der du er og gjør det som alle andre også har blitt oppfordret til å gjøre. Dette er en eksamen i å ta voksne avgjørelser og klare seg selv, selv om det er kjedelig eller ensomt. Du har internett, mobil og filmer antar jeg? Da går det jo egentlig fint. Anonymkode: 7283e...687
Fremhevede innlegg