AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Skrevet 14. mars 2020 På tirsdag kastet jeg opp, på onsdag var jeg helt fin. I går og i dag har jeg vondt i hodet med stråling mot tinningen. (Har aldri vondt i hodet! Det er mer ubehagelig enn vondt vondt) jeg har derimot i dag hatt vondt for å puste. Kjennes ut som at jeg må ta et hardt drag med pusten, men aldri kommer «gjennom» på en måte. Pluss en trykkende smerte i brystet. Ikke vondt i halsen, ingen hosting. Kan dette være korona? eller høres det ut som noe annet? Anonymkode: 58ac9...b69 1
likestilling Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: På tirsdag kastet jeg opp, på onsdag var jeg helt fin. I går og i dag har jeg vondt i hodet med stråling mot tinningen. (Har aldri vondt i hodet! Det er mer ubehagelig enn vondt vondt) jeg har derimot i dag hatt vondt for å puste. Kjennes ut som at jeg må ta et hardt drag med pusten, men aldri kommer «gjennom» på en måte. Pluss en trykkende smerte i brystet. Ikke vondt i halsen, ingen hosting. Kan dette være korona? eller høres det ut som noe annet? Anonymkode: 58ac9...b69 Umulig å si, men mulig du kan gi mer utfyllende informasjon? Har du tilgang på o2-måler?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Jeg ville ringt fastlegen. Såfremt du ikke har slitt med angstanfall tidligere, bør dette sjekkes opp. Anonymkode: 2b9bf...229
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Er du redd? Kan være symptomer på angst Anonymkode: dec2a...4cd
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #6 Skrevet 14. mars 2020 Hold deg i isolasjon som om du har det for sikkerhets skyld og ring fastlegen på mandag. Hvis du blir akutt dårlig i pusten eller noe annet så ringer du legevakta før mandag. Anonymkode: e0eef...d0b
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Skrevet 15. mars 2020 Kan du ha fått oppkast ned i lungene? Anonymkode: 9d56a...958
Anbefalte innlegg