Gjest Bhsiltsk Skrevet 16. juni 2005 #21 Skrevet 16. juni 2005 Griseøre var kanskje ikke så lurt, for da blir han tørst.. Legg et teppe over buret, med åpning framme, så blir det mer som en hule. Og prøv gjerne litt i dag, så får du en viss indikasjon på hvordan det kommer til å gå.
Gjest Dixie i.i Skrevet 16. juni 2005 #22 Skrevet 16. juni 2005 Han har ikke sånt gitter bur, det er tette tak og sider (med lufting da) I tillegg er det ventilert i bunnen, skulle være det beste buret. Han har også vannskål der inne, så det går nok bra! Jeg skal trene på det i morgen, men han har vært alene mens jeg har vært i butikken og sånn da. For det er først i helgen han må være alene. Bare 2 timer da.
Cherie Skrevet 16. juni 2005 #23 Skrevet 16. juni 2005 Jo stemmer' date=' en Kooikerhund.[/quote'] ser for meg hunden styrter på døra for å få den opp
Cherie Skrevet 16. juni 2005 #24 Skrevet 16. juni 2005 bør være litt forsiktig med å gi hunder griseører og bein når de er alene. Hvem skal hjelpe dem omde setter noe i halsen? da tror jeg heller margbein må være tingen. Knallhardt bein ...om hunder som regel ikke får av biter av og my marg inni... tidsfordriv uten like for små hunder .....
Gjest Midnattsol i.i. Skrevet 16. juni 2005 #25 Skrevet 16. juni 2005 Ja, han var ganske bestemt. Så det på web-kamera. Ellers har vi skrapemerker nederst på døra for han har prøvd å komme seg inn i stua..og klarte det. Den lille skurken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå