Gå til innhold

Mannen sitter hjemme og gamer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Den drittgubben. Han gamer og gamer. Skjønner at det er corona tilstander ute men han kan ikke bare game som en sanseløs ku. Og nå har vi krangla fordi han gamer og vi snakker ikke sammen og da kan han game uten mas. Den idioten. Flere som har slike hjemme? Skal ta igjen i morgen. 

Anonymkode: fd4e2...2e1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hva er det du vil han skal gjøre da?

Anonymkode: a4575...1e8

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det et problem at han gamer? Skulle han gjort noe annet? 

Anonymkode: 3c9c4...e4c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er problemet? Alle burde sitte hjemme og game i et par uker fremover.

Anonymkode: ce675...42a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om han gamer så gjør han vel ikke noe annet galt? Om dere ikke har flere småbarn da.

Anonymkode: e3e36...f96

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere barn?

Hvis ja, spark ham i rumpa å hjelpe til.

Hvis nei, se på Netflix. 

:)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bedre at han gamer enn at han går rundt ute, og utsetter seg selv og andre for smitte. La ham kose seg, og benytt anledningen til å bruke egentiden til noe du har lyst til :) 

Anonymkode: e5244...3b2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du trenger hjelp ts. Gjør det slutt med mannen din slik at han kan finne seg ei som er mer riktig i hue.

Anonymkode: 0713e...58f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan tenker du å "ta igjen"? Gaming er jo en hobby for mange, hadde du blitt like hysterisk om han så på tv eller leste en bok i stedet?

Anonymkode: 4f4f7...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min samboer gamer selv. Jobben hans holder stengt i 2 uker, så det at han gamer gjør ikke noe. Jeg gamer selv, så det er ikke noe problem. Hvis dere ikke har barn, så burde dette faktisk ikke gjøre noe. Du kan se på netflix, viaplay, tv eller rett og slett game selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi vi har barn, fordi han ikke ser noe annet enn playstation og alt rundt han blokkeres. Fordi han kan sitte 5 timer i strekk. Ser han på tv eller leser bok så er han mer med i det som foregår rundt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke har barn å ta dere av så ser jeg ikke problemet, så lenge du ikke må gjøre alt husarbeid selv? Uansett så tar ikke husarbeid så lang tid hvis begge bidrar.

Det er er uansett bedre at han gamer, og er sosial på den måten isteden for at han går ut og er sosial. Du skal heller ikke være sosial. Du får se på Netflix/TV, ringe en venn eller holde på med hobbyer innendørs.

Enn må ikke gjøre ting sammen hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi vi har barn, fordi han ikke ser noe annet enn playstation og alt rundt han blokkeres. Fordi han kan sitte 5 timer i strekk. Ser han på tv eller leser bok så er han mer med i det som foregår rundt. 

Men så snakk med han da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Flere og flere kommer til å game når de mister jobbene sine, men pytt sann dere er solidariske, akkurat som kommunistene i sin tid. 🤮

Anonymkode: 7f244...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann har reist på fylla for mange dager siden. Får ikke kontakt med han. Og jeg er kronisk syk og fått en luftveisinfeksjon og er alene med barnet vårt. Hadde mannen min bare gamet!

Anonymkode: 64bcb...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...