AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #21 Skrevet 14. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: For noen drittunger. Ærlig talt. To jævla uker. Hva er det med dagens foreldre og ungene deres? Hilsen en som er født sent åttitall. Anonymkode: d858c...72a Du er passe naiv om du tror dette bare varer i to uker Anonymkode: 1245f...d22 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #22 Skrevet 14. mars 2020 17 minutter siden, Expandable86 skrev: 6) Liverpool kan miste ligatittelen🤣 HÆ? 😱Kan de det? Det har ikke jeg fått med meg! Hvordan skal det gå ann? Anonymkode: 434dd...415
Anonymburker Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #23 Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: HÆ? 😱Kan de det? Det har ikke jeg fått med meg! Hvordan skal det gå ann? Anonymkode: 434dd...415 Sesongen kan muligens "nulles ut" fordi de ikke får spilt den ferdig. Det mest sannsynlige er uansett at tabellen blir stående slik den er nå, og at det blir gjeldende (tror jeg).
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #24 Skrevet 14. mars 2020 2 minutter siden, Expandable86 skrev: Sesongen kan muligens "nulles ut" fordi de ikke får spilt den ferdig. Det mest sannsynlige er uansett at tabellen blir stående slik den er nå, og at det blir gjeldende (tror jeg). Aha, får håpe den blir stående som nå, så vil det gå bra 😎 🏆 Anonymkode: 434dd...415
Anonymburker Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #25 Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kronisk hjertfeil, jeg kan dø. Gøy altså. Anonymkode: 7cd5e...93c Jeg skjønner at du ikke ser det slik, og det er på ingen måte meningen å være kynisk over de som er i risikogruppene. Har forståelse at det er skummelt for dem det gjelder. Men ikke alle tråder og alle meninger her inne er politiske korrekte og kan ta hensyn til hva hver enkelt føler. Det fins mange som tuller med kreft, selvmord, psykisk sykdom, spiseforstyrrelser og andre ting som er svært alvorlig for dem som er rammet av det. Uten at det trenger bety at man er uten empati og medfølelse av den grunn. 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #26 Skrevet 14. mars 2020 10 minutter siden, Expandable86 skrev: Det er ikke forbudt at barn treffer vennene sine, men det er vel snarere en retningslinje og et råd fra myndighetene. Tviler på det medfører straff å bryte disse rådene, men det er en viss risiko. Det får nesten være opp til foreldre om de vil ta den risikoen for at barn skal sosialiseres med venner. Ingen her vil la barna sine omgås andre barn. Ingen Anonymkode: c8ae8...ba0
Anonymburker Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #27 Skrevet 14. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aha, får håpe den blir stående som nå, så vil det gå bra 😎 🏆 Anonymkode: 434dd...415 Hvis ikke, så fortjener iallefall spillerne en slik en hver! 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #28 Skrevet 14. mars 2020 4 minutter siden, Expandable86 skrev: Jeg skjønner at du ikke ser det slik, og det er på ingen måte meningen å være kynisk over de som er i risikogruppene. Har forståelse at det er skummelt for dem det gjelder. Men ikke alle tråder og alle meninger her inne er politiske korrekte og kan ta hensyn til hva hver enkelt føler. Det fins mange som tuller med kreft, selvmord, psykisk sykdom, spiseforstyrrelser og andre ting som er svært alvorlig for dem som er rammet av det. Uten at det trenger bety at man er uten empati og medfølelse av den grunn. Forstår at folk tuller med det, det gjør jeg selv. Men akkurat i denne situasjonen med koronaviruset, så er det såpass alvolrig for egentlig alle. Alle kjenner en eller annen som er i risikogruppen, enten med sykdom, at de er eldre eller at de har samfunnskritiske jobber. Anonymkode: 7cd5e...93c
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #29 Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, Expandable86 skrev: Hvis ikke, så fortjener iallefall spillerne en slik en hver! Er det bare jeg som har lest alt for mye om korona, eller er det flere synes den røde figuren ligner på et virus? Anonymkode: 434dd...415 1
Hotwife Skrevet 14. mars 2020 #30 Skrevet 14. mars 2020 20 minutter siden, Dalmatian skrev: Jeg liker husmorlivet; jeg trenger bare en mann og barn. Man behøver ikke gå ut å gjøre noe hele tiden. Det er bra å underholde seg selv. 😅 Kan du oppdatere oss på den der når du får mann og barn? 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #31 Skrevet 14. mars 2020 24 minutter siden, Dalmatian skrev: Jeg liker husmorlivet; jeg trenger bare en mann og barn. Man behøver ikke gå ut å gjøre noe hele tiden. Det er bra å underholde seg selv. Å være enslig husmor uten barn høres spennende ut 😄 Anonymkode: 2a743...65f
Anonymburker Skrevet 14. mars 2020 Forfatter #32 Skrevet 14. mars 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er passe naiv om du tror dette bare varer i to uker Anonymkode: 1245f...d22 Jeg kan aldri se for meg at skolene åpner for den ene uken før påskeferien. Ikke tale om. Spørsmålet er hva som skjer etter påske, og i hvor stor grad tiltakene har begrenset smittespredningen. Da skolene stengte på torsdag så jeg umiddelbart for meg at dette var slutten på skoleåret.. Ikke fordi jeg er enig i at det er riktig, men fordi jeg ser hysteriet som folk viser. Tiden får vise om jeg har rett. 1
Dalmatian Skrevet 14. mars 2020 #33 Skrevet 14. mars 2020 21 minutter siden, Hotwife skrev: 😅 Kan du oppdatere oss på den der når du får mann og barn? Ja, om det skjer. Jeg vil det skal skje.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #34 Skrevet 14. mars 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Litt? I flere måneder uten omgang med andre barn er ikke sunt. Anonymkode: c8ae8...ba0 Tviler sterkt på at det vil medføre noe livsvarig skade. Anonymkode: 16471...707 1
Anonymburker Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #35 Skrevet 15. mars 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som har lest alt for mye om korona, eller er det flere synes den røde figuren ligner på et virus? Anonymkode: 434dd...415 Ja, den gjorde i grunn det!
Fremhevede innlegg