Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke det du skrev i det hele tatt. Og hva mener du med at du fant ut i går om noe som skjedde for over et halvt år siden? Beklager, men du begynner å fremstille deg selv veldig rart nå, Ts. 

Anonymkode: 3e57b...10d

Som jeg skrev i svaret mitt i går så tok jeg test ( trodde det var den 20) men jeg tok testen den 2 august. Og da var 3+ uker det vil si fra 3 uker og opp. Jeg regnet ut fra når ting gikk galt at jeg var 5 uker på vei den 2 august. 

Anonymkode: 271d6...06f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men uansett hva som har skjedd tidligere eller ikke så kan ingen sitte her å si om du er gravid eller ei. Enten er du det eller så er du det ikke, og det vil bare tiden vise. Enkelt og greit. 

Anonymkode: 32e72...29f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev i svaret mitt i går så tok jeg test ( trodde det var den 20) men jeg tok testen den 2 august. Og da var 3+ uker det vil si fra 3 uker og opp. Jeg regnet ut fra når ting gikk galt at jeg var 5 uker på vei den 2 august. 

Dette gir ingen mening, Ts. Du bytter både datoer og hvor mange uker testen viste underveis. Hele poenget ditt med at du fikk positiv test sent, forsvinner også når du ikke husket riktig dato. Dette får meg egentlig til å lure på om du er helt med. Hvor gammel er du, og er du i et fast forhold med barnefaren? Hvordan er han, ønsker han også barn?

Anonymkode: 3e57b...10d

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er det. Fordi det kan jo være festeblødning og jeg tok testen på morgenen i dag og blødde på kvelden litt etter at jeg har hatt kramper og murring 

Men da ville du mest sannsynlig hatt en liten blødning mye tidligere. Implantasjon 14 dager etter eggløsning er veldig lenge etter. Du skriver mørkt blod, som i mørke rødt? 

Anonymkode: aa774...6f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...