C8H10N4O2 Skrevet 20. mars 2020 #21 Skrevet 20. mars 2020 11 timer siden, Ozlo34 skrev: Er det mulig!? Jah, Såklart kan man være mann og få en utløsning selv om folk lever blandt 4 vegger! Nå står jeg da ikke midt i stua eller hvor som helst å spruter forand familien !!!!! Herregud!!! Alle mennesker kan sexuelt komme til det daglige uten at noen legger merke til det! Jeg er da ikle helt fucka i hodet! Skjerp deg!!! Jeg sier ikke at det er feil å onanere på dagtid selv om andre er hjemme. For all del. Men hvordan tror du datteren din ville tatt det om hun kom inn på stua akkurat mens du satt der i sofaen og var midt i avslutninga på runken? Det går an å tenke litt lenger enn egne lyster, og låse seg inn på badet, eller gå inn på soverommet der familiemedlemmer flest banker på døra før de går inn. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #22 Skrevet 20. mars 2020 På 14.3.2020 den 22.48, Ozlo34 skrev: Jeg tar meg gjerne en runk mens kona sitter i telefonen og datteren vår på 18 gjør lekser f eks ... da har jeg litt tid på meg til å sprute 😉 lært meg å sitte i sofaen med stor joggebukse og en go stilling og masere onanere helt usynlig til jeg plutselig fyller boxeren og hånda med sæd😁trening gjør mester😁 hehe... Er hun datteren din på 18 søt? Beskriv henne slik at jeg har noe å onanere til Anonymkode: ed493...92e
Gjest Ozlo34 Skrevet 24. mars 2020 #23 Skrevet 24. mars 2020 På 20.3.2020 den 14.18, C8H10N4O2 skrev: Jeg sier ikke at det er feil å onanere på dagtid selv om andre er hjemme. For all del. Men hvordan tror du datteren din ville tatt det om hun kom inn på stua akkurat mens du satt der i sofaen og var midt i avslutninga på runken? Det går an å tenke litt lenger enn egne lyster, og låse seg inn på badet, eller gå inn på soverommet der familiemedlemmer flest banker på døra før de går inn. Er det mulig!! Jeg bare velger å ikke svare på noe så idiotisk! Jeg passer jo på selvfølgelig! Noe annet hadde vært sykt!
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #24 Skrevet 24. mars 2020 På 14.3.2020 den 22.47, Frøken Diamant skrev: I senga eller dusjen. Gjør det stort sett hver kveld når jeg legger meg og på morgenen i helgene😊 Samma her, og noen ganger på sofaen forran tven om det er en pirrende film,lol Anonymkode: 1c352...d3a
Gjest Ozlo34 Skrevet 24. mars 2020 #25 Skrevet 24. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Samma her, og noen ganger på sofaen forran tven om det er en pirrende film,lol Anonymkode: 1c352...d3a Digg å høre at så mange gutter onanerer så ofte 🙂 det er sunt og deilig😉
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #26 Skrevet 24. mars 2020 Senga eller sofaen Anonymkode: 856fd...9a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå