911 Skrevet 19. mars 2020 #21 Skrevet 19. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan virkelig ikke forstå at flere menn ville godtatt at dama fikk ha sex med en annen/flere, både med og uten å være tilstede. Men virker jo som flere menn faktisk har det som fantasi og ønsker det. Tror ikke jeg som dame hadde taklet å vite at min mann hadde sex med ei, og heller ikke takler å se på/være med. Tror jeg hadde blitt sjalu. Så hva får dere menn ut av det? Tenner dere mer på kona når dere ser at en annen tenner på henne? Anonymkode: 622a3...f89 Vanskelig å forklare dette med følelser og tenningsmønster. Jeg har aldri opplevd dette jeg fantaserer om, og vil nok ikke oppleve det helle. Ikke sikkert det hadde vært like fantastisk i virkeligheten som det er i mitt hode, Det er liksom litt sånn skrekkblandet fryd. Jeg var litt sjalu i starten men dette har endret seg nå siden vi har fått et langt og solid forhold uten hemmeligheter. Jeg ønsker at hun skal en mest mulig ekstatisk sexopplevelse og gjerne med en litt yngre og bedre utstyrt gutt/mann enn meg. Jeg har ikke samme ønske for meg selv merkelig nok. Det er henne i sentrum, og jeg vil oppleve hennes orgasmer litt på avstand eller sammen med en annen. Skjønner at dette er en litt rar fetisj, men ser jo at mange menn deler denne. Dessverre færre damer som ønsker å utforske dette. Mange mulige fallgruver så dette må utprøves forsiktig og etappevis. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #22 Skrevet 19. mars 2020 7 minutter siden, 911 skrev: Vanskelig å forklare dette med følelser og tenningsmønster. Jeg har aldri opplevd dette jeg fantaserer om, og vil nok ikke oppleve det helle. Ikke sikkert det hadde vært like fantastisk i virkeligheten som det er i mitt hode, Det er liksom litt sånn skrekkblandet fryd. Jeg var litt sjalu i starten men dette har endret seg nå siden vi har fått et langt og solid forhold uten hemmeligheter. Jeg ønsker at hun skal en mest mulig ekstatisk sexopplevelse og gjerne med en litt yngre og bedre utstyrt gutt/mann enn meg. Jeg har ikke samme ønske for meg selv merkelig nok. Det er henne i sentrum, og jeg vil oppleve hennes orgasmer litt på avstand eller sammen med en annen. Skjønner at dette er en litt rar fetisj, men ser jo at mange menn deler denne. Dessverre færre damer som ønsker å utforske dette. Mange mulige fallgruver så dette må utprøves forsiktig og etappevis. Forstår. Men merkelig ikke flere damer vil dette da. Burde jo vært drømmesituasjon for en dame i forhold å få lov å ha seg med noen andre. Anonymkode: 622a3...f89 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #23 Skrevet 19. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Luksus for dama jo. Men hva gir det deg? Tenner du på det? Blir dama kåtere? Anonymkode: 622a3...f89 Jeg tenner rett og slett på det. - tenner på at andre begjærer min dame - tenner på at hun har det deilig, og det forbudte rundt det. - tenner på spenningen fra avtale til forberedelse til sexen til å gjenvinne henne. Erfaringsmessig blir det mye mer sex og lidenskap i forholdet Anonymkode: 5e180...c0f 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #24 Skrevet 19. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner rett og slett på det. - tenner på at andre begjærer min dame - tenner på at hun har det deilig, og det forbudte rundt det. - tenner på spenningen fra avtale til forberedelse til sexen til å gjenvinne henne. Erfaringsmessig blir det mye mer sex og lidenskap i forholdet Anonymkode: 5e180...c0f Høres ut som en god drøm dette! Anonymkode: 622a3...f89 1
911 Skrevet 19. mars 2020 #25 Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenner rett og slett på det. - tenner på at andre begjærer min dame - tenner på at hun har det deilig, og det forbudte rundt det. - tenner på spenningen fra avtale til forberedelse til sexen til å gjenvinne henne. Erfaringsmessig blir det mye mer sex og lidenskap i forholdet Anonymkode: 5e180...c0f Veldig godt forklart fra en som har erfaring ... ser det ut som
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #26 Skrevet 19. mars 2020 På 14.3.2020 den 19.55, AnonymBruker skrev: Ganske mange menn ville godtatt at dama er litt slutty i seksuell sammenheng å knuller med andre. Jeg har vært med to damer som fikk knulle andre menn. Men er ekstremt sjelden at dama godtar at mannen har sex med andre, så er nok mest vanlig i parforhold at dama har sex med andre. Anonymkode: 401cb...53a Hvordan vet du dette, gjennom dine egne personlige erfaringer? Virker som om du har noen dårlige erfaringer med kvinner, for dette stemmer ikke for de aller fleste..... Anonymkode: 919c3...183
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #27 Skrevet 19. mars 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trives best i et monogamt forhold. Hvis jeg har det bra i et forhold så ønsker jeg ikke å ha sex med andre, og jeg hadde heller ikke ønsket at mannen min vil at jeg skal ha sex med andre. Jeg vil at han skal ville ha meg for seg selv. Og det har jeg trodd alle tidligere kjærester har ønsket, men når jeg leser her så begynner jeg å lure på om mange av dem sannsynligvis har ønsket å se meg ha sex med andre menn 😳? Anonymkode: eb312...f89 Mest sannsynlig ja.😅 Ingen ting gjør mange menn mere kåte enn tanken på at dama knuller med en annen. Anonymkode: 401cb...53a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #28 Skrevet 19. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du dette, gjennom dine egne personlige erfaringer? Virker som om du har noen dårlige erfaringer med kvinner, for dette stemmer ikke for de aller fleste..... Anonymkode: 919c3...183 Gjennom personlige erfaringer og gjennom bekjentskaper. Kvinner er av natur mere sjalu og blir usikker hvis mannen ønsker sex med andre. Men finnes også unntak. Anonymkode: 401cb...53a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #29 Skrevet 19. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan virkelig ikke forstå at flere menn ville godtatt at dama fikk ha sex med en annen/flere, både med og uten å være tilstede. Men virker jo som flere menn faktisk har det som fantasi og ønsker det. Tror ikke jeg som dame hadde taklet å vite at min mann hadde sex med ei, og heller ikke takler å se på/være med. Tror jeg hadde blitt sjalu. Så hva får dere menn ut av det? Tenner dere mer på kona når dere ser at en annen tenner på henne? Anonymkode: 622a3...f89 Ja tenner også på tanken at det er litt forbudt og at hun er litt "tøsete" å ligger med andre. Også bare opplevd at sexen blir bedre og mere lidenskapelig når de har hatt elsker. Er noe med den tanken på at hun kommer hjem nypult å våt.😋 Anonymkode: 401cb...53a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #30 Skrevet 19. mars 2020 Det handler også mye om at hun er seksuelt attraktiv for andre og det trigger mitt jaktinstinkt iallefall. Lever man ikke ut fantasier føler jeg at jaktinnstinktet dør litt av i et lengre forhold. Tanken på å vente til hun kommer hjem gjør at man er kåt som et uvær. Anonymkode: 401cb...53a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #31 Skrevet 20. mars 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjennom personlige erfaringer og gjennom bekjentskaper. Kvinner er av natur mere sjalu og blir usikker hvis mannen ønsker sex med andre. Men finnes også unntak. Anonymkode: 401cb...53a Hvor mange mennesker har du basert denne konklusjonen på? Hvordan kan du vite at de du har erfaring med ikke er unntaket? Anonymkode: 919c3...183
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå