Gå til innhold

Fantasier i forhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det slik at vi bør godkjenne hverandres fantasier og få lov å prøve det ut? Feks, hvis en dame har fantasi om å knulle en annen mann, på en måte være utro. Ville en mann godtatt dette? Eller ville en mann godtatt/likt å sett kona si bli knulla av en annen, og kanskje blitt tent på det? 
Hva har dere godtatt av fantasier til partner? Og ikke godtatt? 

Anonymkode: 622a3...f89

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det slik at vi bør godkjenne hverandres fantasier og få lov å prøve det ut? Feks, hvis en dame har fantasi om å knulle en annen mann, på en måte være utro. Ville en mann godtatt dette? Eller ville en mann godtatt/likt å sett kona si bli knulla av en annen, og kanskje blitt tent på det? 

Om man "bør" godkjenne det, blir et helt filosofisk spørsmål. Men for de fleste vil jo følelsene, sjalusi f.eks, begrense slike ting. Det kommer vel helt an på paret, tilknytningsstil , toleransegrense, åpenhet og grad av trygghet.  Jeg ville ikke godtatt at mannen min skulle ha sex med noen andre. Og det ville ikke han heller.

Anonymkode: 75e6c...98b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ganske mange menn ville godtatt at dama er litt slutty i seksuell sammenheng å knuller med andre. Jeg har vært med to damer som fikk knulle andre menn. Men er ekstremt sjelden at dama godtar at mannen har sex med andre, så er nok mest vanlig i parforhold at dama har sex med andre.

Anonymkode: 401cb...53a

• Liker 2
Skrevet

Ville ikke sett dama mi med en annen mann, med med en kvinne går fint😁 akkurat som at hun ikke vil sett meg med en kvinne, men heller en mann.. om man vrir det den veien da- 

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt individuelt. Alle har hver sine grenser og toleranse og tenning.

Anonymkode: 3be3d...590

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

En bør ha vilje til å realisere hverandres fantasier, men grensene bør du sette selv, for hva du er med på. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske mange menn ville godtatt at dama er litt slutty i seksuell sammenheng å knuller med andre. Jeg har vært med to damer som fikk knulle andre menn. Men er ekstremt sjelden at dama godtar at mannen har sex med andre, så er nok mest vanlig i parforhold at dama har sex med andre.

Dette tror jeg er helt riktig, overraskende mange Jeg ville godtatt dette, spesielt om jeg fikk være med eller være tilskuer. En stor fantasi som jeg dessverre ikke deler med dama. Vi har et 100 % solid forhold uten sjalusi. Men tror ikke hun ville godtatt om jeg hadde sex med en annen dame og det synes jeg er helt greit.

Anonymkode: 18109...742

AnonymBruker
Skrevet

Menn, hvis dama hadde som fantasi å knulle en annen, hadde dere tillatt det? Uten at du fikk være med. 

AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn, hvis dama hadde som fantasi å knulle en annen, hadde dere tillatt det? Uten at du fikk være med. 

Ja jeg har latt to av de jeg har vært med ha det. Avtalen ved at jeg ikke fikk være med er at hun kommer hjem etterpå og så fikk jeg knulle henne etterpå. Hun var som regel enda klissvåt når hun kom hjem. Men i forhold til det med prenvensjon og sånn, er det mest praktigst at hun har 1 eller 2 faste elskere og ikke ligger med så veldig mange. 

Hun ene jeg var med lå med mange forskjellige, så hun brukte kondom, men hun andre var med to faste menn og da brukte de ikke kondom.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg har latt to av de jeg har vært med ha det. Avtalen ved at jeg ikke fikk være med er at hun kommer hjem etterpå og så fikk jeg knulle henne etterpå. Hun var som regel enda klissvåt når hun kom hjem. Men i forhold til det med prenvensjon og sånn, er det mest praktigst at hun har 1 eller 2 faste elskere og ikke ligger med så veldig mange. 

Hun ene jeg var med lå med mange forskjellige, så hun brukte kondom, men hun andre var med to faste menn og da brukte de ikke kondom.

Min fantasi. Spesielt den siste...at kona har en eller to faste elskere...

Anonymkode: 5e180...c0f

Skrevet
På 14.3.2020 den 17.54, AnonymBruker skrev:

Det er greit å ha fantasier under sex, det kan være lettere å få orgasme da. Bare ikke si de væste fantasiene til noen som ikke tåler det, lyg heller å si at du ikke fantaserer🤐

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men jeg hadde foretrukket å delta.

Skrevet

Jeg hadde nok tillatt at hun hadde sex med en annen, men ville nok også foretrukket å være tilstede eller med selv.
Om hun var interessert i å prøve andre var dette et mye bedre alternativ enn at hun var utro. Åpenhet og ærlighet setter jeg svært høyt.

Skrevet
18 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes det er utrolig tennende, men dette vil jo være forskjellig fra mann til mann. 

Skrevet

Her har vi åpent forhold selv om det er lite praktisert nå for tiden. Men jeg har ingenting imot at han har sex med en annen så lenge han beskytter seg. Jeg har også den friheten, og har en fast sexpartner som jeg møter sporadisk. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min fantasi. Spesielt den siste...at kona har en eller to faste elskere...

Anonymkode: 5e180...c0f

Luksus for dama jo. Men hva gir det deg? Tenner du på det? Blir dama kåtere? 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, 911 skrev:

Jeg hadde nok tillatt at hun hadde sex med en annen, men ville nok også foretrukket å være tilstede eller med selv.
Om hun var interessert i å prøve andre var dette et mye bedre alternativ enn at hun var utro. Åpenhet og ærlighet setter jeg svært høyt.

Kan virkelig ikke forstå at flere menn ville godtatt at dama fikk ha sex med en annen/flere, både med og uten å være tilstede. Men virker jo som flere menn faktisk har det som fantasi og ønsker det. Tror ikke jeg som dame hadde taklet å vite at min mann hadde sex med ei, og heller ikke takler å se på/være med. Tror jeg hadde blitt sjalu. Så hva får dere menn ut av det? Tenner dere mer på kona når dere ser at en annen tenner på henne? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, C-girl skrev:

Her har vi åpent forhold selv om det er lite praktisert nå for tiden. Men jeg har ingenting imot at han har sex med en annen så lenge han beskytter seg. Jeg har også den friheten, og har en fast sexpartner som jeg møter sporadisk. 

Gift? Barn? Vært sammen lenge? Blir det ikke sjalusi? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gift? Barn? Vært sammen lenge? Blir det ikke sjalusi? 

Samboere i 10 år, ingen felles barn (han har to tenåringer) 

Ingen sjalusi, vi avtalte vel egentlig i starten av forholdet at vi ikke eier den andre og dersom en av oss ønsker å ha sex med andre så er det ok. Han hadde en sexpartner tidligere, jeg var aldri sjalu når han var hos henne. Han kom alltid hjem og hadde deilig sex med meg etterpå. 

Men som jeg skrev i det første innlegget så er det ikke så ofte vi har hatt andre partnere.. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trives best i et monogamt forhold. Hvis jeg har det bra i et forhold så ønsker jeg ikke å ha sex med andre, og jeg hadde heller ikke ønsket at mannen min vil at jeg skal ha sex med andre. Jeg vil at han skal ville ha meg for seg selv. Og det har jeg trodd alle tidligere kjærester har ønsket, men når jeg leser her så begynner jeg å lure på om mange av dem sannsynligvis har ønsket å se meg ha sex med andre menn 😳?

Anonymkode: eb312...f89

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...