Gå til innhold

kan jeg være gravid mon tro??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For litt tid siden endte jeg og en gutt opp i senga. Vi beholdt undertøyet nogenlunde på, men klarte ikke helt å holde oss... Han tok tuppen av penis inni meg, men det var ikke lenge. Men... han brukte ikke kondom... Jeg har hørt at selv om han ikke fikk utløsning, så kan det være noen sædceller som var der og som muligens svømte inn i meg. Jeg har ikke tatt noen test, og venter som en gal på menstruasjonen min! Hva tror dere der ute?? Vil ha noen svar, jeg er litt redd... hilsen jente 17 :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja,det går an det..det er derfor dere må klare å styre dere eller bruke kondom..ikke ta noen sjanser..du burde gå på apoteket å kjøpe deg en graviditestest for sikkerhets skyld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Montro det du?

Mest sannsynlig er du ikke blitt gravid av å ha litt pi** inni deg,men mqan vet aldri hvor fruktbar man er før man har en kulle på magen.

Har du ventet i 4 uker og mensen ikke er kommet tilbake da kan man ta seg en graviditet test eller gå til legen å gjør det, for å sjekke det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Hei!

Vet du?Jeg har akkuratt det samme problemet :oops:

Jeg og typen min har vært sammen vel en måned, og noen ganger kan man bli litt overivrig, jeg vet følelsen.

Noen ganger ved samleie, har han først penis inne i meg før vi bruker kondom sånn at det kan gå for han også......Jeg trodde dette ikke gjorde noe, bare vi brukte kondom når det gikk for han..... :oops:

Nå begynner jeg også å lure!

Hilsen ei som også venter desperat på mensen disse dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som kan gjette bedre enn dere. Sannsynligheten for at du kan ha blitt gravid er liten - men det kan skje.

Du må ta en test når menstruasjonen eventuelt ikke kommer til riktig tid, og ta det videre fra der.

Og så håper Tante Tusenfryd at dere begge har fått en lærepenge :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere:)

Jeg venter da forsatt på mensen.....Men jeg håper på det beste, og har ordnet meg med p-piller som ligger klare til bruk :P

Så går alt bra, kan man vel si jeg har lært :rodme:

I disse dager har jeg gått og tenkt på at jeg bare MÅ få mensen, og jeg har hørt eller, har erfart fra før at hvis du går å tenker sånn, blir den faktisk utsatt litt!Er det noen av dere som tror det?

Til slutt må jeg bare få uttrykke noe som beskriver meg godt om dagen;

:hjerter: Kjærlighet er helt herlig :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan skje at mensen blir utsatt. Jeg vet av erfaring at hvis man for eksempel gleder seg veldig til å reise bort, så kan man forskyve mensen litt. Er vel noen hormoner i kroppen som blir påvirket.

Bra at du har skjønt ansvaret ditt og viser deg voksen nok til å begynne på p-piller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

Denne jenta som skriver dette, er for øyeblikket verdens blideste jente :hoppe: Jeg har endelig fått mensen, og det hjalp med å ikke tenke på det!Jeg tok meg nemlig en tur på trening, og konsentrerte meg om det. Da jeg kom hjem om kvelden og gikk på do, ble jeg så glad at jeg hoppet i taket!Ok, kanskje litt overdrevet da men :wink:

Men nå har jeg begynt med p-pillene, og jeg og kjæresten min kan kose oss uten å tenke på dette så mye mer :)

Men det er vel kanskje lurt å bruke kondom, sånn i begynnelsen?Eller??

Hilsen Glade Meg :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var bra! :)

du er ikke sikker enda nei.. les bruksanvisningen når du begynner på sånt..

man må bruke kondom i 2 eller 3 uker..

les!

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

De fleste piller er nå slik at om man begynner å ta dem første dagen i mensen, så er man sikker fra første dag!

Men ja, les i pakningsvedlegget, så er du sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...