AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Jeg har blitt kjempe forkjølet siste dagene, med feber, hodepine, sår hals, muskelverk og hoste. Jeg er naturligvis bekymret for at det skal være koronavirus, ikke for min egen del, men for alle jeg har møtt rett før jeg ble syk som kanskje ikke tåler det like bra som meg. Holder ikke ut tanken på at noen skal dø dersom de har blitt smittet av meg. Jeg har nok greid å smitte veldig mange dersom det faktisk er koronavirus. Har vært innom legevakt, jobb, barnehage, skole, apotek og flere butikker. Jeg satt meg selv i hjemmekarantene da symptomene dukket opp. I dag har jeg begynt å få rennende og snufsende nese, er det noen som vet at dette kan være et ganske sikkert tegn på at det ikke er koronavirus? Ønsker bare å slå meg til ro med at dette kun er forkjølelse (men kommer fortsatt til å holde meg hjemme). Anonymkode: 5003c...667 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Rennende og snufsete nese er ikke typiske symptomer på koronavirus. Tørrhoste, feber, tungpust er typiske tegn. Virker som du er bare forkjølet. Anonymkode: ec362...ad7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg