Camlon Skrevet 14. mars 2020 #301 Del Skrevet 14. mars 2020 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker said: Btw, du skulle selvfølgelig betalt for utrykningen! Anonymkode: 40ecf...77e Hvis de hadde brukt tiden sin på en lang skitur for å hente meg, så hadde jeg ledd så hardt. Men de sier jo rett ut i tekstmeldingen over at du kan være på hytta hvis du isolerer deg i 14 dager. Ergo, ingen vil komme. De vil bare skremme folk ned fra fjellet egentlig, noe som selvfølgelig er bra. Tipper de planlegger å stenge veiene, og de vil ikke at folk skal sitte fast. Endret 14. mars 2020 av Camlon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 14. mars 2020 #302 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, Krok1 skrev: Nei. Man holder seg inne. Det er unna andre. Det er ikke noe vanskeligere for deg enn for alle andre. Det handler ikke om at du ikke skal bli smitta, men at du ikke skal smitte andre. Skjønner det er vanskelig å forstå når man bare seg sin egen navle Om alle hadde din IQ så hadde dette gått fort unna, men dessverre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krok1 Skrevet 14. mars 2020 #303 Del Skrevet 14. mars 2020 På tmz nå: "in Norway some people are suffering so much from extreme lack of something they call hygge that they are actually breaking government policy to get enough hyttekos. Civil army forces has been sent to detain these desperate travellers" 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #304 Del Skrevet 14. mars 2020 Just now, Krok1 said: Nei. Man holder seg inne. Det er unna andre. Det er ikke noe vanskeligere for deg enn for alle andre. Det handler ikke om at du ikke skal bli smitta, men at du ikke skal smitte andre. Skjønner det er vanskelig å forstå når man bare seg sin egen navle Enig! Jeg bor sentralt i Oslo, men har ikke møtt et menneske annet enn hun i kassa på butikken siden torsdag, fordi jeg har holdt meg hjemme! Folk klarer ikke at livet blir innskrenket en millimeter, om enn for 14 dager. Tenk på folk i krig da, som bor åresvis i utrygge land! Mens her sitter vi med Netflixen vår, hjemlevering av mat på døra og klarer ikke å høre på det vår egen statsminister beordrer oss til å gjøre. Jeg velger jeg å tro at dette er et mindretall, ellers gir jeg opp menneskeheten. Anonymkode: 9a789...da6 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #305 Del Skrevet 14. mars 2020 3 minutter siden, Trude.lutt skrev: Endringen ble iverksatt i dag. Det samme skjer i Italia nå i ettermiddag. Snakket med de i ettermiddag. Mye stenger men folk er ute. Anonymkode: 98e10...658 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 14. mars 2020 #306 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Enig! Jeg bor sentralt i Oslo, men har ikke møtt et menneske annet enn hun i kassa på butikken siden torsdag, fordi jeg har holdt meg hjemme! Folk klarer ikke at livet blir innskrenket en millimeter, om enn for 14 dager. Tenk på folk i krig da, som bor åresvis i utrygge land! Mens her sitter vi med Netflixen vår, hjemlevering av mat på døra og klarer ikke å høre på det vår egen statsminister beordrer oss til å gjøre. Jeg velger jeg å tro at dette er et mindretall, ellers gir jeg opp menneskeheten. Anonymkode: 9a789...da6 Dro ut i dag, var nesten spøkelsesby, på en lørdag! Måtte på butikken å kjøpe melk, brød og (sjokolade🙄) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondo Skrevet 14. mars 2020 #307 Del Skrevet 14. mars 2020 Nå er det tre døde....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #308 Del Skrevet 14. mars 2020 6 minutter siden, Krok1 skrev: På tmz nå: "in Norway some people are suffering so much from extreme lack of something they call hygge that they are actually breaking government policy to get enough hyttekos. Civil army forces has been sent to detain these desperate travellers" 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Gud, så flaut! Anonymkode: 2059c...ad8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #309 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Gud, så flaut! Anonymkode: 2059c...ad8 Nå vil jeg bare legge meg under dyna og dø av flause. Fy f! De har alt begynt å snakke om "oss" tullinger i nord 😤 Anonymkode: 40ecf...77e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #310 Del Skrevet 14. mars 2020 8 minutter siden, Camlon said: Hvis de hadde brukt tiden sin på en lang skitur for å hente meg, så hadde jeg ledd så hardt. Men de sier jo rett ut i tekstmeldingen over at du kan være på hytta hvis du isolerer deg i 14 dager. Ergo, ingen vil komme. De vil bare skremme folk ned fra fjellet egentlig, noe som selvfølgelig er bra. Tipper de planlegger å stenge veiene, og de vil ikke at folk skal sitte fast. Nei, de sier at du skal ha en veldig god grunn for å fortsette å være der, og dersom du har denne gode grunnen, da skal du være i isolasjon fra alle andre mennesker inni og like utenfor døren. Du kommer til å slite med å få godkjent opphold på hytta. Anonymkode: 3fdcb...c01 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 14. mars 2020 #311 Del Skrevet 14. mars 2020 9 minutter siden, Krok1 skrev: På tmz nå: "in Norway some people are suffering so much from extreme lack of something they call hygge that they are actually breaking government policy to get enough hyttekos. Civil army forces has been sent to detain these desperate travellers" Ahahahahahaha! Så flaut! 😅 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #312 Del Skrevet 14. mars 2020 9 minutter siden, Krok1 skrev: På tmz nå: "in Norway some people are suffering so much from extreme lack of something they call hygge that they are actually breaking government policy to get enough hyttekos. Civil army forces has been sent to detain these desperate travellers" Flaut!! Link? Anonymkode: d99d8...05f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agatha Spinatha Skrevet 14. mars 2020 #313 Del Skrevet 14. mars 2020 10 minutter siden, Krok1 skrev: På tmz nå: "in Norway some people are suffering so much from extreme lack of something they call hygge that they are actually breaking government policy to get enough hyttekos. Civil army forces has been sent to detain these desperate travellers" Herregud, så pinlig.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #314 Del Skrevet 14. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig! Jeg bor sentralt i Oslo, men har ikke møtt et menneske annet enn hun i kassa på butikken siden torsdag, fordi jeg har holdt meg hjemme! Folk klarer ikke at livet blir innskrenket en millimeter, om enn for 14 dager. Tenk på folk i krig da, som bor åresvis i utrygge land! Mens her sitter vi med Netflixen vår, hjemlevering av mat på døra og klarer ikke å høre på det vår egen statsminister beordrer oss til å gjøre. Jeg velger jeg å tro at dette er et mindretall, ellers gir jeg opp menneskeheten. Anonymkode: 9a789...da6 Dette var fint sagt! 👍🌺 Anonymkode: 56a8e...3d0 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #315 Del Skrevet 14. mars 2020 11 minutter siden, Krok1 skrev: På tmz nå: "in Norway some people are suffering so much from extreme lack of something they call hygge that they are actually breaking government policy to get enough hyttekos. Civil army forces has been sent to detain these desperate travellers" Link? Finner ikke dette på hverken tmz eller google. Anonymkode: 1e367...e32 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #316 Del Skrevet 14. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei, de sier at du skal ha en veldig god grunn for å fortsette å være der, og dersom du har denne gode grunnen, da skal du være i isolasjon fra alle andre mennesker inni og like utenfor døren. Du kommer til å slite med å få godkjent opphold på hytta. Anonymkode: 3fdcb...c01 Vi tar en Qusiling-slutt med han nasjons-hater på hytte-tur. Betaler glatt 1 milliard for det, når vi for ikke så lenge siden tapte 800 mill på børsen. Lage film, bok og snakke om idiotene i nord, vi kan kanskje tjene noe på det. Så henger vi ut hele slekta som fødde på dette skarvet mennesket. Til advarsel for alle som ikke vil bli flaue i nyere tider! Anonymkode: 40ecf...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #317 Del Skrevet 14. mars 2020 10 minutter siden, Krok1 said: På tmz nå: "in Norway some people are suffering so much from extreme lack of something they call hygge that they are actually breaking government policy to get enough hyttekos. Civil army forces has been sent to detain these desperate travellers" Vi må nesten ha en egen tråd for slike internasjonale hendelser av stor betydning for Norges rykte! Det kommer flere nyhetssendinger! Anonymkode: 3fdcb...c01 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #318 Del Skrevet 14. mars 2020 46 minutter siden, Svigermor skrev: Nå ble det stille fra hytta. Opptatt med afterski i hytta, sikkert. Anonymkode: cea33...47f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 14. mars 2020 #319 Del Skrevet 14. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi må nesten ha en egen tråd for slike internasjonale hendelser av stor betydning for Norges rykte! Det kommer flere nyhetssendinger! Anonymkode: 3fdcb...c01 Ikke imot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunSomSaDetRettUt Skrevet 14. mars 2020 #320 Del Skrevet 14. mars 2020 (endret) Gi lokalbefolkningen bevis på at de bor der. De som ikke bor der bør få passet sitt påskrevet, med et stempel som gjør at de ikke får være rundt de som holdt seg hjemme. De får dra på egne kjøkken, langt fra folket som har nasjonalfølelse og som hjalp til i unntakstilstand. Alle arbeidsgivere bør også informeres om dette, slik at de vet hva slags dyr de har med å gjøre! De får nå fylle sitt eget vinglass! Ingen varer fra det norske folk! Den som kutter hjørner gjør også dette på jobb! Endret 14. mars 2020 av HunSomSaDetRettUt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg