Gå til innhold

Dere som angriper oss hyttefolk...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, NigBigger skrev:

Helsemyndighetene har jo vært helt på bærtur lenge, så de er gjerne ikke de første man skal høre på...

Spre befolkningen ut, la de ta og dele på så lite som mulig. Noe man gjør I byer I langt større grad.

Hvor tror du spredningen er størst? Ikea eller på fjellet?

Poenget er vel at de først drar på ikea på torsdag, setter seg i bilen og drar på hytta på fredag. Smitten spres ut av byen og trenger  hjelp på bygda om de blir syke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hytta er da banalt, tenk alle friluftsmennesker som ta med telt...og kan reise på hotellferie.

Anonymkode: 9e89b...abf

Du bør følge med på nyhetene og ta inn over deg at det settes inn strenge tiltak for å skjerme folk for sykdom og død.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har han ingen lovlig rett til å gjøre! 

Anonymkode: 95511...982

Kan ikke en daglig leder bestemme at de skal jobbe fra 8- 16??? Eller si at flexi tid er det nå slutt på???  Tro meg, dette har han fint fått lov til!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sikkert enkelte som har gjort det,

Også er det andre som isolerer seg på hytta for der er det mindre sjans til å bli smittet, og mindre sjans for å smitte andre.

På den måten hjelper de til å flate ut smittebølgen..

Anonymkode: cdaf3...42c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Link takk. For jeg forstår det ikke hvordan man kan smitte i sitt eget hus og sin egen bil. 

Anonymkode: 84842...2e8

Ingen matvarer handles på veien?

Anonymkode: c6881...79a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er fastboende rett nedenfor et hyttefelt og her sluttet de å kjøre opp løyper i dag. Og nå er det mange som drar igjen. Det er som om folk tror det er anderledes på fjellet. At bare de kommer seg hit så er de trygge liksom. 

Anonymkode: 34c03...99e

Leste og at en kommune slutter å brøyte fram til hytter.  Flott!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KORONA VIRUS ER SYKDOM, MENNESKER BLIR SYK, OG ER DEM IKKE SYK NÅ, SÅ ER DEM FRI TIL Å FORFLYTTE SEG HVOR DEM EN VIL. 

Koronavirus smitter før den smittede har symptomer. Alle har et ansvar for å ikke spre smitte!

Anonymkode: cea33...47f

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erna sier nå i pressekonferanse på TV2 at de vil sende sivilforsvaret opp til dere.. Skjønner dere hyttefolk at dere skal hjem?

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

KORONA VIRUS ER SYKDOM, MENNESKER BLIR SYK, OG ER DEM IKKE SYK NÅ, SÅ ER DEM FRI TIL Å FORFLYTTE SEG HVOR DEM EN VIL. 

Da fikk du ikke med deg va Erna sa nå... tiltak 5.... reis hjem fra hytta NÅ. Nå blir det satt i verk tiltak... hurra

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, tutsi123 skrev:

Idiot. Nå får Regjeringen bistand av Sivilforsvaret for å få dere hjem om dere fortsatt er på hyttene.Selv har jeg også hytte,men det kunne da ikke falle meg inn å ikke rette meg etter en anmodning i disse tider. 

Unødvendig bruk av ressurser. Håper at de skammer seg. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Men vi er da ikke syke. Dessuten har vi valgt å reise vekk fra Oslo der det er større fare for å bli smittet. Ville bare ha frem at det er en tanke til at folk trekker til fjellet.

Anonymkode: 542c4...29f

Hvordan vet du det? Hvordan vet du at dere ikke bærer på smitte? 

Det er mange tanker i huene til hyttefolket. Ingen av dem er gode argumenter for at "det må da være greit at bare vi drar på hytta". Nei, det er ikke greit. De som bor i kommunen du har hytte vil ikke ha dere der. Myndighetene vil ikke ha dere der. Dere skal ikke dra på hytta! 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde skammet meg som en liten mus, om jeg måtte bli jaget hjem av sivilforsvaret. 

Fantastisk! :klappe:

Anonymkode: 51f9f...93f

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Og der kom befalingen fra Erna. Kom dere hjem fra hytta. Sivilforsvaret vil bli brukt for å hente dere om nødvendig.

Anonymkode: 659ff...62b

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert enkelte som har gjort det,

Også er det andre som isolerer seg på hytta for der er det mindre sjans til å bli smittet, og mindre sjans for å smitte andre.

På den måten hjelper de til å flate ut smittebølgen..

Anonymkode: cdaf3...42c

Ikke når alle andre med hytte har samme glupe idé om å dra på hytta. For de isolerer seg ikke der oppe. De går fortsatt tur, og fordi det er vinter så går alle tur på de samme stedene der det er enklest å gå. Og så skal man bare en kjapp tur på butikken fordi man glemte noe hjemme og så er det plutselig 50 personer som sitter isolert på ei hytte som er på butikken samtidig. 

Anonymkode: 34c03...99e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, NigBigger skrev:

Helsemyndighetene har jo vært helt på bærtur lenge, så de er gjerne ikke de første man skal høre på...

Spre befolkningen ut, la de ta og dele på så lite som mulig. Noe man gjør I byer I langt større grad.

Hvor tror du spredningen er størst? Ikea eller på fjellet?

Jøss! Du vet bedre en smitte overleger! 

Håper du så på pressekonferansen nå kl 1800. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

HEIA ERNA! SENDE DE, HJEM!

Akkurat nå, Trude.lutt skrev:

Jøss! Du vet bedre en smitte overleger! 

Håper du så på pressekonferansen nå kl 1800. 

Anonymkode: 40ecf...77e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde skammet meg som en liten mus, om jeg måtte bli jaget hjem av sivilforsvaret. 

Fantastisk! :klappe:

Anonymkode: 51f9f...93f

ENIG!

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
9 minutter siden, Bente1234 skrev:

Da fikk du ikke med deg va Erna sa nå... tiltak 5.... reis hjem fra hytta NÅ. Nå blir det satt i verk tiltak... hurra

Hyttefolk har for mye penger og moro på gang. Kanke se på TV, det er kjeeeeeeedelig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker said:

ALLE HAR IKKE FÅTT KARANTENE!!!!!!!

MEN ALLE HAR FÅTT BESKJED OM Å BLI HJEMME!!! 

Endret av Krok1
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...