Gå til innhold

Dere som angriper oss hyttefolk...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ville bare si at jeg synes det er dårlig av dere å kalle oss stygge ting og for egoistiske når vi har valgt å ikke la oss styre fullstendig av alt hysteriet og reise på tur. Vi kan ikke la sykdommen vinne med å legge oss ned og ikke leve som normalt. Mange av oss har helt normal hygiene og er like renslige som dere, så dere kan bare spare dere for å omtale oss som hensynsløse folk. Ellers gjør vi akkurat det samme som dere, men vi velger da å prøve å ta det med ro og holde hodet litt kaldt. Ingen som er tjent med all skremselspropagandaen. Dette ordner seg. Det som virkelig er farlig, er hvis vi begynner å endre på alt og skremme folk unødig.

Anonymkode: 542c4...29f

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Men altså seriøst. Barn skal ikke gå på lekeplasser, møte hverandre osv, voksne skal ikke samles. Hva skal man ellers gjøre da? Sitte inne og ser tv i flere måneder? Ikke alle bor slik at de kan leke ute med barna utenfor huset. Det er heller ikke slik at folk som får corona blir skutt dødssyk på fem minutter. Blir man syk, så får man tid til å komme ned fra fjellet og få hjelp. 

Anonymkode: 84842...2e8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oki... Hva har du fått med deg som vi andre ikke har fått med oss? 

Anonymkode: 84b77...882

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville bare si at jeg synes det er dårlig av dere å kalle oss stygge ting og for egoistiske når vi har valgt å ikke la oss styre fullstendig av alt hysteriet og reise på tur. Vi kan ikke la sykdommen vinne med å legge oss ned og ikke leve som normalt. Mange av oss har helt normal hygiene og er like renslige som dere, så dere kan bare spare dere for å omtale oss som hensynsløse folk. Ellers gjør vi akkurat det samme som dere, men vi velger da å prøve å ta det med ro og holde hodet litt kaldt. Ingen som er tjent med all skremselspropagandaen. Dette ordner seg. Det som virkelig er farlig, er hvis vi begynner å endre på alt og skremme folk unødig.

Hva tenker du når du leser dette? https://www.vg.no/nyheter/i/EWnEal/italiensk-lege-til-norge-vaer-saa-snill-forbered-dere

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men vi er da ikke syke. Dessuten har vi valgt å reise vekk fra Oslo der det er større fare for å bli smittet. Ville bare ha frem at det er en tanke til at folk trekker til fjellet.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Se til ts personer som ts er grunnen til at vi ikke kommer til å stoppe viruset i Norge.

Det finnes en mellom ting mellom hysterisk å naiv. 

Hvordan blir viruset spredt hvis en familie reiser i sin egen bil fra sitt hus til sin hytte? Der de ikke møter andre folk? Hvor spres viruset og hvem blir smittet? 

Anonymkode: 84842...2e8

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først meg selv og så meg selv. Så lenge det går ut over meg så skal ihvertfall ikke jeg gjøre en innsats. 

Blir du ikke litt flau..? 

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja for du merker jo at du er syk det sekundet viruset treffer deg 🙄 faen til egoister. Skal neimen ikke fortelle Ola Nordmann hva han ikke skal gjøre nei!! 

Anonymkode: 645b3...ce1

Nei, styresmaktene må inn å gjøre det. Herregud altså. 

I Italia må de la 60 åringer dø da de må prioritere mens ts sin rett til å reise på hytta ikke må krenkes. Dette er alvor!

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...