Gå til innhold

Hårfjerningskremer/geleer

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Er det ikke egentlig ganske innlysende at et stoff som smelter/løser opp hår er fult av sterke kjemikalier og ikke nødvendigvis noe man ønsker å smøre på huden sin? Prøv Plumbo neste gang - det løser opp hår det også...

:roll:

Videoannonse
Annonse
Gjest `1111111111
Skrevet
Er det ikke egentlig ganske innlysende at et stoff som smelter/løser opp hår er fult av sterke kjemikalier og ikke nødvendigvis noe man ønsker å smøre på huden sin? Prøv Plumbo neste gang - det løser opp hår det også...

:roll:

jaha :klø:

Skrevet

Hehe. Men jeg skjønner hva du mener jeg. Det er jo faktisk så sterke stoffer at det løser opp hårene..jeg brukte selv hårfjerningskrem i flere år, det skjedde ikke noe galt. Men plutselig en gang, hadde brukt den akkurat som jeg skulle som jeg alltid gjorde, men det kom noen slags sviende blemmer et sted på den ene leggen og en annen på armen...godt var det ikke, og på leggen resulterte det hele i to hvite arr. Det på armen ser jeg ikke noe til nå, men det ble som set sår som ikke ville gro..

Nei, etter dette har jeg ikke brukt mer av disse kremene. Holder meg til barberhøvelen eller voks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...