Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan opplever dere menn som er opptatte. Er det mange av de som flørter mye selv om de er opptatte, eller er ikke gifte menn så oppsøkende i forhold til kjæresteforhold, som de single? Hvis de er utro, så er det noe som utvikler seg av seg selv, og at det ikke er like mye han som aktivt legger an på henne?

Anonymkode: e9d6b...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er nok helt individuelt. Jeg blir kontaktet av mange gifte menn på nettet og opplevd utroskap fra eks samboer selv. Min erfaring er at de aktivt oppsøker det.

Anonymkode: c3958...c71

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kraftig flørting og jeg som var sultefora på hjemmebane gikk rett på limpinnen. Eller jeg trur kanskje ikke han hadde regnet med at det skulle gå så langt, så fort. 

Anonymkode: 702d8...0af

Skrevet

De oppsøker det helt klart aktivt.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det er vel veldig individuelt? De fleste som har sjekket opp meg eller flørtet med meg, har såvidt jeg har klart å finne ut - IKKE vært gift. Men det har vært en og annen da. Har vært et par som har vært i forhold også, men min erfaring er at det i all hovedsak har vært single menn! 

Men nå vet man jo aldri sikkert, folk kan lyve. Og de kan ha ikke oppdatert status på fb (har forøvrig ikke jeg hatt selv heller, før jeg ble gift).

Anonymkode: cffb2...f1c

AnonymBruker
Skrevet

Er så interessert i en fyr, men så vet jeg ikke om han er singel.... Står ikke status på fb. Noen annen måte å finne ut, uten å spørre direkte?

AnonymBruker
Skrevet

Spørre felles venner,  eller finn ut hvor han bor, og ligg i buskene.

Anonymkode: d7c77...98f

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan opplever dere menn som er opptatte. Er det mange av de som flørter mye selv om de er opptatte, eller er ikke gifte menn så oppsøkende i forhold til kjæresteforhold, som de single? Hvis de er utro, så er det noe som utvikler seg av seg selv, og at det ikke er like mye han som aktivt legger an på henne?

Jeg avviser mange opptatte menn. 

AnonymBruker
Skrevet

Omvendt her... Jeg er en gift mann. Jeg har aldri noensinne hatt så draget som etter jeg fikk ring på fingeren. Nå er ikke jeg av den utro typen, så jeg avviser de som prøver seg, men noen tar ikke nei for ett nei. En gang var det en dame som prøvde seg på meg på byn og ble avvist. Hun sporet meg da altså opp på mobilen for å sende meg bilder av seg selv... Og ble igjen avvist. Da prøvde hun å legge meg til på Facebook.....opplevd flere ganger at damer har sporet meg opp etter å bli avvist, selv om ingen gikk så langt som denne damen. Det kan virke som om noen tenner på ringen 

Anonymkode: ccdfd...957

Skrevet

Ring fetisj

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to forhold til gifte menn (begge løy om forholdet de var i) Og på Tinder ser jeg stadig at gifte menn søker elskerinne. Det er en egen type mennesker som holder på sånn, og mitt beste råd, stay away!

Anonymkode: 8b310...008

• Liker 1
Skrevet

Jeg sier de får finne seg gifte damer med mann på plattform da stiller de likt i utgangspunktet. En gjorde nå akkurat d... å jada fullt referat hver gang han har vært der å lufta utstyret... 

AnonymBruker
Skrevet

Han er gift her. Lurer på om de begynner å kjede seg og begynner å flørte for å sjekke om de fremdeles har draget eller noe sånt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...