AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Kjenner at jeg er litt stresset, men har bestemt oss for å bli. I Spania, heldigvis ikke i Madridområdet. Ting jeg tenker på: - blir det stengte grenser lenge. Har jeg tatt et valg som jeg angrer på? -hva om noen hjemme blir veldig syke, og jeg sitter på andre siden av Europa? -Får mannen min reist ut til oss igjen, når han har friperiode om 3 uker? -om et av barna blir innlagt, og jeg ikke får ha kontakt. Og kanskje språkproblemer i tillegg? Har full tillit til helsevesenet her. Og synes vi har blitt pålagt fornuftige restriksjoner. På plussiden er også sol og stort uteområde med basseng. Anonymkode: b1caa...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Ingen andre? Anonymkode: b1caa...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Del Skrevet 14. mars 2020 Jeg bor også i Spania med barn. Vi bor her fast da. Føler med trygg her nå. Skolene har jo stengt. Strender og flere butikker stengte i dag. Har du hamstret da? Begynner å bli redd vi ikke får nok mat. Og siden spisesteder nå er stengt. Anonymkode: 4e800...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Del Skrevet 14. mars 2020 Vi har hamstret mildt. Klarer oss en god stund, heldigvis filter på vann. Men blir litt ensidig kost, om det blir tomt i butikkene fremover. Anonymkode: b1caa...120 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Del Skrevet 14. mars 2020 Jobber din mann offshore? Min får ikke reise på jobb om en uke. Lurer på hvor lenge dette varer. Om vi får reise hjem til Norge i påsken eller sommer. Anonymkode: 4e800...87a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg