Gå til innhold

Brettspillet Pandemic, er det bra?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En bror som har gitt det til meg i gave, sier det er et kjempebra spill. Noen som har prøvd det?

Legacy-versjonen er visstnok veldig bra, men man kan spille «vanlig» Pandemic med det også.

8A9B5F51-3779-481C-858E-309D30DDAF01.jpeg

Anonymkode: f174e...6ed

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utrolig bra spill uansett, men legacyvarianten er såpass bra at jeg ville spilt det (da spiller man mange spill med story og litt endring av regler underveis, så man bør ikke ha spilt spillet for mye først). Et par runder med det vanlige spillet er dog lurt :) det kan muligens føles litt rart ut å spille gjennom storyen i disse tider, uten at jeg skal spoile mer :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gørrkjedlig spill! Man spiller ikke mot hverandre, men sammen mot spillet på en måte, så hvis du er en som setter pris på konkurranseaspektet ved spill, bør du bytte det!

Anonymkode: e8976...d73

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hm, takk for innspill, vi får se, kanskje spesiell timing, men om 1-2 år for vi finne det frem!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert spill og favoritten her i hus. Tror vi har de fleste varianter.  Inkludert originalen og begge legacy sesongene. Fantastisk strategi samarbeidsspill. Anbefales sterkt 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tamsi
På 15.3.2020 den 0.49, AnonymBruker skrev:

Gørrkjedlig spill! Man spiller ikke mot hverandre, men sammen mot spillet på en måte, så hvis du er en som setter pris på konkurranseaspektet ved spill, bør du bytte det!

Anonymkode: e8976...d73

Derfor er dette bokstavelig talt det eneste spillet vi kan spille hjemme siden ingen ender med å krangle med hverandre og flippe bordet. Konkurransemennesker er jo bare dritt å spille med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tamsi

Jeg liker det veldig godt, jeg har prøvd flere varianter og alle har vært bra. Jeg spiller som regel bare med kjæresten, og de fleste spill krever flere enn 2 spillere, men dette fungerer bra selv om vi bare er oss. Det går også an å spille med flere karakterer hver, dermed kan man også spille det alene. Om det skulle være aktuelt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tamsi skrev:

Derfor er dette bokstavelig talt det eneste spillet vi kan spille hjemme siden ingen ender med å krangle med hverandre og flippe bordet. Konkurransemennesker er jo bare dritt å spille med.

Du kan vurdere den forbudte øya og forbudte ørken. Også fine samarbeidsspill 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker
På 19.3.2020 den 21.59, Meley skrev:

Du kan vurdere den forbudte øya og forbudte ørken. Også fine samarbeidsspill 🙂

Mulig, men Pandemic er liksom så aktuelt nå, det setter en ekstra spiss på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et solid spill, ikke noe tvil om det. Forutsetter at du liker samarbeid, da. Personlig har jeg egentlig spilt nok coop for de neste ti årene, og vil heller spille mot de andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...