Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes det var sjelløst, og utrolig kjedelig med alt hvitt, grått og svart. Ikke min smak, men et helt greit hus.

Anonymkode: c72fa...98d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blir litt skeptisk når 80 av bildene er av uteområdet. Da tenker jeg umiddelbart at det er noe man ikke ønsker å vise inne🙈

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Minimalismen må vekk. Det burde vært ulovlig å selge hus så dyrt. 

Anonymkode: 87a9d...3d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flott fasade. Vedlikeholdsfritt. Ser ut til å være lett å gjøre dreneringsarbeid rundt huset. Mye jeg IKKE likte innvendig. Måtte blitt mye oppussing. 

Men for denne summen! Har du 12 mill - Du kan bruke 4-5 mill på en tomt. Da får du en fin tomt Og 7-8 mill på et splitter nytt hus. Hadde aldri gitt så mye for dette. 12 mill da har man mye muligheter ved å bygge selv. 

Anonymkode: 7538c...cf1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det var ufattelig mye dill og dall inne i huset på bildene. Slet med å se huset og ikke alt stæsjet.

Huset var veldig fint utvendig. Men innvendig hadde jeg måttet gjøre mye for å kunne trives. Tapeten i flere av rommene var ekstremt voldsom - jeg hadde ikke klart å oppholde meg i de rommene.

Anonymkode: 908a6...8de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forferdelig fasade, stygge gulv, stygt kjøkken, fæle bad, stygt vaskerom.. Likte at det er rene vegger i stue, to hele etg og dobbel inngangsdør. Har bygd hus i 2018 så vet hva jeg vil ha.. 

Anonymkode: 54695...92d

AnonymBruker
Skrevet

Glasert takstein og tujahelvete. Belegningsstein som må sprøytes i store mengde hver vår for å holde ugresset unna. Neitakk. Alt ser harry ut i min bok. Men det er meg da.

Anonymkode: fd505...c11

• Liker 1
Skrevet (endret)

Strøkent hus i helt feil stil for de fleste som har råd og bruk for et så stort hus. I tillegg alt for nye møbler, men de kjøper man stort sett ikke sammen med huset.

Endret av Brunello
  • Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Brunello skrev:

Strøkent hus i helt feil stil for de fleste som har råd og bruk for en så stort hus. I tillegg alt for nye møbler, men de kjøper man stort sett ikke sammen med huset.

Enig i at det var veldig overmøblert. Men man kjøper jo huset uten møbler.  Rart ikke mekler rådet den til å fjerne møbler? 

Jeg ville også pusset opp en del,  bla. fjernet tapet på noen rom.  

Synes fasaden er fin . Liker vedlikeholdsfrie hus, og det har nok vært med på å dra opp prisen også.  Mur er mye dyrere enn tre.  

Men alt i alt så er det for dyrt med den beliggenheten. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, huset er kjempefint. Lett å endre farger, hvis man ønsker :)) 

Anonymkode: 51835...a2a

AnonymBruker
Skrevet

Huset var veldig fint inne, bortsett fra det svarte badet, det har jeg ikke sansen for. Men jeg syns ikke rødbrun murfasade er så fint da. 

Anonymkode: d1b4c...69d

AnonymBruker
Skrevet

Nydelig hus.

Anonymkode: 9de3d...6da

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det ser vel helt greit ut der.. Selv om det ikke passer helt inn sammen med de andre husene i området

Anonymkode: 15e4b...d4a

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke fasaden i det hele tatt, det er bare en kjedelig brun firkant. Likte heller ikke gulvene, tapetet eller badene (spesielt de sorte flisene med mønster på) Dessuten er det veldig lite plen pga. husets plassering på tomta ?! 🤔

Også er det på Jessheim, da... 😛

Anonymkode: 868ab...e12

AnonymBruker
Skrevet

Fint, men alt for dyrt; 2 etasjer og 4 soverom til 12 mill 😧

Nei da finnes det mange andre fine hus.

Anonymkode: 9a1d5...3fc

Gjest Kritt
Skrevet

Harry/nyrikt, som flere er inne på. Et stort og flott hus, men likte ikke stilen.

Tomten var ikke noe særlig og mye innsyn. Ville heller lagt mer i tomt og hatt et noe mer beskjedent hus.

AnonymBruker
Skrevet

Haha, det huset kjente jeg igjen, for jeg har bodd i nærheten. Husker jeg reagerte og at det ikke passet inn, og tenkte hvem vil bo sånn!

Anonymkode: 488c3...bd4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at folk henger seg opp i stilen inne.. og møbler samt farger på veggene. Man overtar et hus uten møblementet som regel og litt maling vil vel alle gjøre selv allikevel.

Jeg synes huset var fint både inne og ute. Jeg ville malt mye inne og hatt andre møbler. Utvendig veldig vedlikeholdsfritt og enkelt. 
12 mill er vel litt stivt på Jessheim, men når det er sagt så er det jo nesten umulig å finne såpass store og nyere boliger under 8-10 mill andre steder på østlandet også.

Anonymkode: 40371...65c

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Fatter ikke at folk henger seg opp i stilen inne.. og møbler samt farger på veggene. Man overtar et hus uten møblementet som regel og litt maling vil vel alle gjøre selv allikevel.

Jeg synes huset var fint både inne og ute. Jeg ville malt mye inne og hatt andre møbler. Utvendig veldig vedlikeholdsfritt og enkelt. 
12 mill er vel litt stivt på Jessheim, men når det er sagt så er det jo nesten umulig å finne såpass store og nyere boliger under 8-10 mill andre steder på østlandet også.

Anonymkode: 40371...65c

men gulvet, kjøkkenet, vinduer, osv følger med. Og de bestemmer mye av stilen. 

Anonymkode: b1beb...2a6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...