Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefin på utsiden, men innsiden har potensiale. 

Jeg syns interiøret og stilen var too much og veldig rotete. Noen som slavisk følger bloggtrender. Så innvendig hadde jeg nok revet alt og pusset opp. 

Anonymkode: 28137...6be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig flott både inni og utenpå, men altfor stort når man snart bare er to stk i husstanden her.  

Anonymkode: 30bd4...f96

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Veldig stort, selv om for oss, familie på 4. Innvendig - overaskende utdatert i stilen. Godt gjort å få det til så gammeldags i et så nytt hus. 

Anonymkode: b1beb...2a6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må jo like den engelske cottage-stilen. Alternativet er å totalrenovere et helt nytt hus. Liker du stilen er huset helt toppers.

Jeg, personlig, hadde fått helt noia av alle de bittesmå vinduene og all innsikten. Hva er poenget med å kaste bort så mye penger som desse har gjort på en helt elendig tomt midt i et byggefelt? :klo: Og hvorfor kaste penger etter kvadrat og dyre materialer men ikke unne seg ordentlige vinduer? 

Men smak er ulik, og bare fordi jeg heller ville bygd et mindre hus i billigere materialer på en tomt med havutsikt og ingen innsyn og brukt pengene på tomten og svære vinduer betyr ikke at alle ville gjort det.

Anonymkode: a6ab0...ecc

• Liker 6
Skrevet

Neeeeeh, ikke helt min kopp te. For den summen ville jeg ikke kjøpt for jeg trenger masse mer for å gjøre det om til min standard.

AnonymBruker
Skrevet

Fint hus for all del. Men sykt malplassert midt i et vanlig boligfelt med normale hus rundt😅 Jeg hadde følt meg dum, flashy og «tror jeg er noe» om jeg bodde der. Ikke at jeg har råd til det uansett, men jeg ville funnet et litt mer diskret hus om jeg hadde økonomien til det. 

Anonymkode: a0801...676

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kjempefint innvendig, ville ha hatt noe andre møbler men fliser, vegger, gulv og innredning var kjempefint!

Utvendig ikke helt min smak, brun mur, grå innkjørsel og sort stålverk blir for trist og kaldt for meg. Det eksagt samme huset i hvitt tre hadde vært et drømmehus! Bilde 7 så ut som tatt rett ut fra The Sims hehe

Anonymkode: d2292...462

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lurer jo på hva slags komplekser folk som bygger slike hus har. Og svart og grå har etter min mening ingenting å gjøre i et hus - det sluker lys, er trist og utrivelig. Ingenting her som fremstår som tiltalende for meg, minst av det prisen.

Anonymkode: 6183d...74d

• Liker 4
Skrevet

Jeg elsker hus som er vedlikeholdsfri utvendig, så der får den toppscore, men plassering på tomten er helt håpløs. 
Det har sikkert med solforhold å gjøre, men nå må du gjennom hele hagen for å komme til inngangsdøren. Da vil det ikke være noe privatliv i den lille ( til et så stort hus) hagen.

Innvendig er det sikkert ganske lett å få det fint. 

Gjest DislayName
Skrevet

Ikke min stil hverken innvendig eller utvendig. Tacky, rotete og liksom-fancy. Sjelløst. Mer penger enn smak.

Skrevet

Generelt sett liker jeg det. Men er det ikke for dyrt for ham?

AnonymBruker
Skrevet

Utvendig skiller det seg ihvertfall ut blant funkishus og traust vanlig villabebyggelse. 
Innvendig var det litt for mye hvitt og bling, jeg hater servanter som står oppå skap og det var jo egentlig deilig å hvile øynene på det mørke badet etter alt det hvite. 

Jeg er ikke i det kjøpersegmentet, så hva jeg mener betyr jo ingenting ;) 

Anonymkode: 8f099...6dc

• Liker 2
Skrevet

Sjeldent lurt å kjøpe «det dyreste huset» i et billig område. Dårlig investering. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 14.3.2020 den 9.31, AnonymBruker skrev:

Kjempefint innvendig, ville ha hatt noe andre møbler men fliser, vegger, gulv og innredning var kjempefint!

Utvendig ikke helt min smak, brun mur, grå innkjørsel og sort stålverk blir for trist og kaldt for meg. Det eksagt samme huset i hvitt tre hadde vært et drømmehus! Bilde 7 så ut som tatt rett ut fra The Sims hehe

Anonymkode: d2292...462

Ja!! Det bildet måtte jeg se to ganger på. Fikk lyst å bygge på sims nå 🤣

Anonymkode: faadf...1fb

AnonymBruker
Skrevet

«Rotete» inne, men det er på grunn av møblene. Liker ikke svarte bad heller, men utenom fargen var det jo fint. Mitt drømmehus er oppe på en ås som du ikke kan se langs veien, men må kjøre til på en traktorsti eller grusvei for å komme til, med naboen kilometer unna. Så dette er ikke noe for meg😅😅 Men det er jo pent for all del for dem som liker slikt.

Anonymkode: 6d21e...b65

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huset er helt greit det. 

Anonymkode: 5a351...c9b

AnonymBruker
Skrevet

Huset skriker «stormannsgal med for lite gryn» 😂 alt er feil her. 

For den prisen hadde jeg heller kjøpt noe med stor tomt. Så kan man heller bygge ut hus etter hvert. 

Anonymkode: fbdea...7bb

• Liker 2
Skrevet

Synes at huset er fint. Men jeg likte ikke beliggenheten og jeg ville aldri gitt 12 mill for et hus på Jessheim. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...