Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har mange små kvise arr og litt ujevne farger i ansiktet pga disse. De ses ikke på avstand men merkes i close up og i dagslys. Når jeg tar på sminke vil fargene jevnes ut og blir lik. Dette er bra. Jeg lurer på hva kvinner syns om menn som bruker sminke? Jeg pleier å bruke dette i viktige møter så det ser ut som jeg har gjort noe for å skjule dem idet minste. Jeg har hatt kviser helt til 23 årene da jeg begynte å mistenke mitt kosthold og forbød flere produkter som jeg antok var kvisefremkallende.

Videoannonse
Annonse
Gjest Katerinaa1998
Skrevet (endret)

Det er vel okay om du bruker det for å dekke til et eller annet for å få til en normal utseende. Det å bruke sminke for å se mer tiltrekkende ut, det hadde vært noe helt annet, og kanskje ikke så fint for menn 😀

Endret av Katerinaa1998
Skrevet

Synes det er helt innafor! Hadde faktisk ikke hatt noe imot om du brukte litt mer sminke, heller. Det viktigste er at du føler deg vel 👨🏻‍💼

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nja jeg skalv være ærlig å si at jeg foretrekker menn som ikke bruker noe sminke. 

Anonymkode: 49036...5d6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har ingenting i mot det :) Hvis du sliter med kvisearr vil jeg anbefale deg sneglekrem og dermaroller/dermapen behandlinger. Det hender du finner tilbud på det på letsdeal så det ikke blir så dyrt. Du kan også dra til hudlegeklinikk for veiledning, mange har god effekt av syre og laser også.

Green peel max hos hudpleier hadde jeg prøvd ut om jeg var deg og hvis ikke det ga effekt så dermapen hos behandler

Anonymkode: 793ca...9e9

• Liker 2
Skrevet

Må vel være lov det? Khal Drogo sminker seg, og tror ikke han sliter med damene.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nja jeg skalv være ærlig å si at jeg foretrekker menn som ikke bruker noe sminke. 

Anonymkode: 49036...5d6

Enig. Jeg synes ikke noe om at kvinner bruker sminke. Liker ærlighet ved å vise seg i sitt rette element og naturlig look. Respekt til damene som er tøffe nok. Gudene må vite at det er ikke mange av dem

Anonymkode: 8a3f9...784

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Brukt det selv i femten år, mann 41, bruker for å dekke til som Ts,   Lært av sambo, hender hun sminker meg, har to foundation selv Fortalte min søster i fjor, hun hadde ikke sett det🙂   Ble positivt overasket

Anonymkode: f62ac...22b

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Brukt det selv i femten år, mann 41, bruker for å dekke til som Ts,   Lært av sambo, hender hun sminker meg, har to foundation selv Fortalte min søster i fjor, hun hadde ikke sett det🙂   Ble positivt overasket

Noe sier meg at du egentlig er en dame eller en homofil mann... Ingenting gærlig med det forøvrig 

Skrevet

Men med sminke=homo ellet psykiatriske tilfeller. Muligens begge delene.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noe sier meg at du egentlig er en dame eller en homofil mann... Ingenting gærlig med det forøvrig 

Er 110 prosent mann og hetro :)  bruker til å dekke over kviser og sår;) er kun det jeg bruker, ikke noe annet en å se mest mulig bra ut

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

3 timer siden, Resignert skrev:

Men med sminke=homo ellet psykiatriske tilfeller. Muligens begge delene.

Og begge dere to er menn som manneundertrykker. Pga holdninger som deres trenger vi likestilling :)

Anonymkode: 793ca...9e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...