Gå til innhold

Date er avlyst!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og matchen min skulle møtes Birken helgen ,han skulle gå og jeg skulle heia.

Men den er avlyst.

Nå sender han ikke så mye snap lenge , han og forretningen hans er nok hardt rammet pga. Nasjonal dugnaden. Jeg vil trøster ham, men det hjelper jo ingenting.

Hva skal jeg gjøre? 

Lei meg :(

Anonymkode: b5f0a...ced

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eller riktig sagt rammet pga.viruset. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Vente. Som med så mye annet om dagen. Venta, ha tålmodighet og slikt. Det er vanskelig, men det må nok til.

Han har sikkert nok å pusle med som (muligen) arbeidsgiver. Masse henvendelser og totalt kaos i disse dager.

Anonymkode: 380ac...23b

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og matchen min skulle møtes Birken helgen ,han skulle gå og jeg skulle heia.

Men den er avlyst.

Nå sender han ikke så mye snap lenge , han og forretningen hans er nok hardt rammet pga. Nasjonal dugnaden. Jeg vil trøster ham, men det hjelper jo ingenting.

Hva skal jeg gjøre? 

Lei meg :(

Du får bare sitte å vente og håpe, men samtidig kansje innse at han også drar. 

Vanskelig å si da han har sikkert masse å ta seg til nå som økonomien holder på å rakne. 

Jeg vet hvordan du har det nå for jeg er der selv for tiden. Det er bare å finne på masse rare ting. Bruk tiden godt med ting som får tankene litt bort fra ham.

• Liker 2
Gjest vanSteike
Skrevet

Ærlig ment råd: Bare vær der for ham, og vær et positivt alternativ til det negative han ellers gjennomgår.

Kanskje den ene ikke-seksuelle enkeltting menn setter mest pris på ved en kvinne er at når han sliter så er hun den gleden han kan snu seg til. Årsaken til dette er biologisk: Kvinner er selektive, og vil i praksis typisk stå ved mållinjen og plukke vinnere. Menn vet dette instinktivt, altså at svakhet betyr at de vil bli valgt bort. Slik har det vært i millioner av år.

Hvis du derimot fremstår som en som vil ha ham også når han sliter bygger du opp under samtlige ikke-fysiske ting en mann ser etter i en kvinne: Lojalitet, pålitelighet, en han kan stole på.

Men ja: Vær for din egen del også forberedt på at han kanskje ikke er mottakelig, og at det ikke blir noe mer.

AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, vanSteike skrev:

Ærlig ment råd: Bare vær der for ham, og vær et positivt alternativ til det negative han ellers gjennomgår.

Kanskje den ene ikke-seksuelle enkeltting menn setter mest pris på ved en kvinne er at når han sliter så er hun den gleden han kan snu seg til. Årsaken til dette er biologisk: Kvinner er selektive, og vil i praksis typisk stå ved mållinjen og plukke vinnere. Menn vet dette instinktivt, altså at svakhet betyr at de vil bli valgt bort. Slik har det vært i millioner av år.

Hvis du derimot fremstår som en som vil ha ham også når han sliter bygger du opp under samtlige ikke-fysiske ting en mann ser etter i en kvinne: Lojalitet, pålitelighet, en han kan stole på.

Men ja: Vær for din egen del også forberedt på at han kanskje ikke er mottakelig, og at det ikke blir noe mer.

Så fint skrevet! Er selv selvstendig næringsdrivende og min lille bedrift er alledrede rammet siden begynnelsen av feb.! Jeg hadde en veldig spennede jobb innenfor reiseliv/sport,  men var ærlig og fortalte ham at jeg var permittert.  Da var han der for meg og lyttet til meg, jeg var redd og hjelpesløs,  å snappe med han har gitt mye gleder til meg og ro. Han flørtet litt av og til og prøvde å få meg vekk fra vanskelig situasjonen litt,  og sendte snap av smilet hans, aldri dick pic. Jeg satte pris på det, har tillit til ham! 

Men så skjedde det på fredag med hans bedrift også!! Han har ansatte som han må ta seg av, null omsetninger kanskje i lengre tid framover, huff😔 Bedriften har sikkert lån og plikter som må betjenes også. 

Jeg vil være der for ham, men kanskje han er for stolt til dette, kanskje han bare snur ryggen mot meg.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke lyd fra ham på 2 dager, og jeg vurderer å stille opp og jobbe som helsepersonell for at jeg har utdanning og erfaringer fra før i helsesektor. 

Fortalte ham det på torsdag, 12.03.2020.

Han skrev "Lykke til ",så hører jeg ikke mer fra ham :(

ts.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får ikke lyd fra ham på 2 dager, og jeg vurderer å stille opp og jobbe som helsepersonell for at jeg har utdanning og erfaringer fra før i helsesektor. 

Fortalte ham det på torsdag, 12.03.2020.

Han skrev "Lykke til ",så hører jeg ikke mer fra ham :(

ts.

Den fasen der man foreløpig ikke har definert seg som noe er så uviss og skaper mye tanker. Jeg går igjennom akkurat det samme med ham jeg møter og kan relatere til det du skriver :( Man tolker og tenker som gal på alle signaler som blir gitt. Min har også vært stille siste par døgn... håper du snart hører fra din ❤️ 

Anonymkode: 9e93e...cec

AnonymBruker
Skrevet

Han har nok med sitt og du har nok med ditt. Dere får snakkes når denne usikre krisefasen blir mere klar og oversiktlig. Han syns nok det var dumt av deg å jobbe rundt smittede nå siden han bare skrev lykke til, eller så er han ikke interessert.

Anonymkode: 3ec48...fb7

Skrevet

Synes TS fortjener skryt som tenker på felleskapet og vurderer å stille til tjeneste når det trengs!

Hilsen en av dine fremtidige helsekollegaer som sitter på jobb og venter på tsunamien...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, Tor P skrev:

Synes TS fortjener skryt som tenker på felleskapet og vurderer å stille til tjeneste når det trengs!

Hilsen en av dine fremtidige helsekollegaer som sitter på jobb og venter på tsunamien...

Hei, takk, trenger ikke noe skryt, føler ansvar bare :) Stort ansvar!! God vakt der du er👍

Ts.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...