AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Jeg har brukt Zoloft i 1 år nå! Har det veldig fint, ingen bivirkninger og føler meg som meg selv Men jeg vet allikevel at det er for tidlig å forsøke å slutte, og har begynt å bli litt engstelig for om det kan være farlig å gå på de for lenge? Vet noen går på slike ting livet ut.. men jeg er så redd for at det skal komme bivirkninger nå i senere tid, siden det har gått veldig bra hittil! Tar en veldig lav dose på 50mg Noen som kan berolige meg og har erfaring med å bruke antidepressiver over flere år??😊💊 Anonymkode: 2a82a...16f
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Skrevet 14. mars 2020 For min del sluttet Zoloft å virke etter noen år. Gikk over til Wellbutrin og har veldig god erfaring med det. Har gått på antidepressiva i seks år og vært ett år uten. Vurderte å starte opp igjen i vinter, men klarer enn så lenge å ha hodet over vannet. Anonymkode: f2e02...235
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Skrevet 14. mars 2020 Ikke farlig Glad for at du har det bedre! Anonymkode: bc571...34e
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Skrevet 14. mars 2020 Bivirkninger opptrer som regel hyppigst i starten, og har du ikke hatt noen nå får du et neppe. Noen medisiner kan ha skadelig effekt ved langtidsbruk, men meg bekjent er det ingen antidepressivaer i denne kategorien. Har selv gått på den medisinen jeg går på nå i 4 år, og må nok belage meg på å bruke den i årevis fremover. Anonymkode: 64692...4ef
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Skrevet 14. mars 2020 Tusen takk for svar ❤️ da kan jeg slappe av å bare vært glad for at det virker! Anonymkode: 2a82a...16f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå