Gå til innhold

Alkoholiker

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan blir man alkoholiker? Er det bare å skjøre på, for å si det rett ut?

Anonymkode: 79131...2bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i helvete vil du inn i den sirkelen? Ja. Hvis du liker rusen av alkoholen bedre enn virkeligheten og skaper masse unnskyldninger for å drikke

AnonymBruker
Skrevet

Yep. Var slik jeg ble alkoholiker. Jeg ville ikke anbefale deg å gjøre det for det er helt jævlig å komme ut av,

Anonymkode: 8ea9f...582

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir man alkoholiker? Er det bare å skjøre på, for å si det rett ut?

Anonymkode: 79131...2bb

*kjøre

Ja, det er vel bare å drekke.. Og når du føler at du ikke lenger koser deg med alkoholen, men allikevel trenger den for å komme deg gjennom dagen - da kan det hende at du er alkoholiker 

Anonymkode: 04666...38d

AnonymBruker
Skrevet

Ikke gjør dét. Alkohol er gift og åpner opp for demoner (derfor heter det espirit) , om du ikke tror på ekte demoner så hvertfall kommer alle dine egne dårlige sider og indre frem. Du ødelegger ikke bare livet ditt men til de du er glad i og potensielt fremmedes liv ved å begå blind vold, tyveri osv

Anonymkode: 42c52...35e

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke. Jeg drikker gjerne hver dag morgen til kveld, men noen ganger må man jo på jobb eller kjøre. 

AnonymBruker
Skrevet

Alkoholen ødela det som skulle ha vært mine beste år. Jeg selvmedisinerte uten å vite det og resultatet ble at over ti år av livet gikk rett ut av vinduet. Jeg vil fraråde deg å drikke alkohol. 

Anonymkode: a9433...836

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta deg sammen. Dette er et hån mot oss som sliter med alkoholen. 

Anonymkode: 90415...ce9

Skrevet

Nei, det er ikke lurt å bli alkoholiker. Man kan få leversvikt, nyresvikt og mer til. Greit å kose seg litt med vin eller noe annet man liker men ikke bli alkoholiker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...