Sidsel Skrevet 13. mars 2020 #21 Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: En teori går ut på at Kina laget det mtp for mange mennesker som bor i landet. Svine og fugleinfluensa er oxo fra Kina.. Anonymkode: f9765...751 Nei, det er ingenting som tyder på at korona er menneskeskapt. Faktisk - Ingenting tyder på at koronaviruset er skapt i et laboratorium 4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #22 Skrevet 13. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og slippe alle virusene løs samtidig? Anonymkode: 45eff...39e Nei, alle med et elektronisk nøkkelkort tilknyttet laboratorium Anonymkode: d7acd...31f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #23 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, Sidsel skrev: Nei, det er ingenting som tyder på at korona er menneskeskapt. Faktisk - Ingenting tyder på at koronaviruset er skapt i et laboratorium igjen du er klar over at du har norsk pass, og er nordmann, og nordmenn er naive. Anonymkode: d7acd...31f 6
Sidsel Skrevet 13. mars 2020 #24 Skrevet 13. mars 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er klar over at du er nordmann, og nordmenn er naive? Anonymkode: d7acd...31f Fordelen med fakta er at man ikke trenger å lure på om man skal tro på de eller ikke. Fakta er bare fakta. Endret 13. mars 2020 av Sidsel 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #26 Skrevet 13. mars 2020 En del av meg tror, men dette vil nok være noe verden aldri får svar på. Jeg tror dessverre dette kan åpne øyene for mer biologisk krigføring for mange 🤔 Hadde noen virologifag for noen år siden, ene professoren skulle bestille et virus til forskning fra et annet land. Han bestilte i tillegg ebola på spøk. Ingen som stilte spørsmål ved det, de bare godtok bestillingen. Det finnes ingen laber i Norge som er godkjent for ebola. (Ps. Han avbestilte selvfølgelig ebola viruset). Ebola er et veldig enkelt virus å tukle med siden det har så få gener, livsfarlig. Anonymkode: 7cdce...254 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Skrevet 13. mars 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 81ff3...31a *Det er så interessant som det overhodet kan bli... igjen en bekreftelse på at det med svært stor sannsynlighet er menneskeskapt til de grader. Anonymkode: d7acd...31f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #28 Skrevet 13. mars 2020 1 hour ago, Sidsel said: Nei, det er ingenting som tyder på at korona er menneskeskapt. Faktisk - Ingenting tyder på at koronaviruset er skapt i et laboratorium Denne artikkelen er kommet i løpet av kun en til 2 uker. Forskere som har jobbet med rester av viriuset fra døde mennesker har fortsatt ikke funnet ut hvor vuruset gikk fra flaggermus, til en bat, til å kunne infisere et menneske. Og der snakker de om direkte fysisk kontakt. Dette viruset smitter både ved dråpe og luft. Noe døde kinesiske leger har klart å fortelle før de på mystisk vis forsvant og døde. Det er fysisk umulig for forskning.no å kunne konkludere med at viruset ikke er menneskeskapt da de ikke har jobbet med å forske på det selv, og kun brukt tilfeldig "forskning" til å komme frem til dette, som så beleilig ble publisert når nordmenn begynte å få panikk. Du må gjerne tro på dette de presenterer. Og du må gjerne grave litt selv og følge med på hva forskere selv sier om dette i utallige youtube videoer der mange pør de ut om alle mulige vinklinger på det. Og selv de sier at ingen kan vite garantert hva som er skjedd da de ikke har adgang til pasient zero (som forøvrig ingen andre enn høytstående i kina vet hvem er) og som også forsvant på mystisk vis. Forskerne har ikke en prøve av viruset fra han, og dermed blir det ufattelig vanskelig å finne ut hva som må til for å f en vaksine som virker. Så hvorfor tror du at Norge og en hel haug med andre land har spyttet ut så mange millioner på å forsøke å få laget en vaksine, og det fortest mulig? Allikevel er det ingen vaksiner som vil være klar før tidligst neste høst. I videoer der den kinesiske presidenten vandrer i Wuhan, gjett hva innbyggere roper fra vinduer mens de blir tvunget til å vinke? "Fake, everything is fake!" Jeg velger å forholde meg kritisk til alt, så får jeg selv se om jeg tok rett eller feil når året er omme. Jeg nekter å tro at Norge nå er i lockdown over et virus som er naturlig mutert fra et dyr som ikke skal kunne smitte mennesker. Anonymkode: 0ff85...a43 2
Highhopes Skrevet 13. mars 2020 #29 Skrevet 13. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 81ff3...31a Det finnes mange varianter av Korona-viruset, så om dette klippet er ekte så forteller det absolutt ingenting. 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, Highhopes skrev: Det finnes mange varianter av Korona-viruset, så om dette klippet er ekte så forteller det absolutt ingenting. Det forteller alt. Anonymkode: d7acd...31f
Highhopes Skrevet 13. mars 2020 #31 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det forteller alt. Anonymkode: d7acd...31f Ok? Utdyp gjerne. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #32 Skrevet 13. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Etter å ha lest et sted i forum så skulle man tro koronavirus er menneskeskapt. Hva er riktig? Anonymkode: d7acd...31f Personlig tror jeg det skyldes alt det rare og merkelige kineserne putter i seg. Flaggermus burde ikke være menneskemat, de er stappfull av virus. Anonymkode: 77b15...e48 5
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #33 Skrevet 13. mars 2020 7 minutter siden, Highhopes skrev: Det finnes mange varianter av Korona-viruset, så om dette klippet er ekte så forteller det absolutt ingenting. Bildet er falskt. Det siste bildet er fra en annen episode og corona er redigert inn... Anonymkode: 2fc94...1cd 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #34 Skrevet 13. mars 2020 Kineserene spiser jo utrolig mye rart, og det ofte helt rått. Hvorfor er det så vanskelig å tro på at en flaggermus (som har ett immunforsvar som tåler utrolig mye før det reagerer) har hatt ett virus, en kineser spiste det, ble syk og smittet andre..? Bare å sjekke YouTube så finner du syke videoer av kinesere som spiser sykt mye rart.. Anonymkode: 78f4c...7ce 5
Highhopes Skrevet 13. mars 2020 #35 Skrevet 13. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bildet er falskt. Det siste bildet er fra en annen episode og corona er redigert inn... Anonymkode: 2fc94...1cd Var det jeg tenkte, takk for oppklaring. Det er farlig med disse konspirasjonsteoriene som herjer vilt! 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #36 Skrevet 13. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kineserene spiser jo utrolig mye rart, og det ofte helt rått. Hvorfor er det så vanskelig å tro på at en flaggermus (som har ett immunforsvar som tåler utrolig mye før det reagerer) har hatt ett virus, en kineser spiste det, ble syk og smittet andre..? Bare å sjekke YouTube så finner du syke videoer av kinesere som spiser sykt mye rart.. Anonymkode: 78f4c...7ce personlig blir det for enkel variant. Jeg klarer ikke tro det er årsaken. En annen side er at dem har ekle spisevaner som går utover mine grenser. En ekstra side er at de får god reklame tid for mennesker som aldri visste at kinesere kunne spise så mange rare forskjellige dyr. Så at et virus har fått til å stenge alle landegrenser, og mennesker som går fra et annet land, og blir tvangssendt tilbake der dem kom i fra, tilsier at det som skjer nå er menneskeskapt. Anonymkode: d7acd...31f
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #37 Skrevet 13. mars 2020 En annen teori er at dette er satt ut av andre planeter, slik at det skal bli lettere for dem å angripe å ta over Jorden Anonymkode: b3309...1db
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #38 Skrevet 13. mars 2020 Det er menneskeskapt. Anonymkode: 0751d...c83 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #39 Skrevet 14. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: igjen du er klar over at du har norsk pass, og er nordmann, og nordmenn er naive. Anonymkode: d7acd...31f Som konspirasjonsteoretiker - hvordan beskytter du deg mot alt vi "naive" ikke tror på? Anonymkode: 50be2...b21 3
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #40 Skrevet 14. mars 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er menneskeskapt. Anonymkode: 0751d...c83 Nei. Anonymkode: 50be2...b21 2
Fremhevede innlegg