Poskan78 Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Jeg har kjøpt sure flap kattedør med hub. jeg koblet hub’en til i går og den blinket rød og grønn, men så måtte jeg bytte nett tilgang og da sluttet den å lyse?! Det er strøm på den og nettet virker. noen som har erfaring med denne? Tine 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Dersom den ikke har nett så blinker den rødt, så den bør jo ha nettilgang. Sikker på at lysene bare ikke er av? Vi har hvertfal skrudd av lysene på hub’en sånn at den ikke skal være grønn hele tiden. Anonymkode: 3bdd9...8a4
Poskan78 Skrevet 13. mars 2020 Forfatter #4 Skrevet 13. mars 2020 Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått kontakt med den via appen, den søker men finner den ikke..
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 2 timer siden, Poskan78 skrev: Jeg har ikke kommet så langt at jeg har fått kontakt med den via appen, den søker men finner den ikke.. Prøv å følg alle stegene for å koble den til igjen. Husker ikke om dette stemmer, men er det en reset knapp under den? Er ikke i nærheten av vår så jeg får sjekket Anonymkode: 3bdd9...8a4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå