AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #21 Skrevet 13. mars 2020 4 minutter siden, Leo skrev: Dårlig med bær og andre vekster for tiden... Okei kos deg med rotter fra kloakken så går vi andre oss en tur i marka å spiser de deilige bærene og soppene Anonymkode: ceb73...ac3
BiancaWhite Skrevet 13. mars 2020 #22 Skrevet 13. mars 2020 Kina må rett og slett slutte med alle de ekle rettene sine. Det sier seg selv at det må bli bakteriebomber med så mye dyr. Og Asia er vel ikke kjent for sin gode hygiene. 8
Leo Skrevet 13. mars 2020 #23 Skrevet 13. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei kos deg med rotter fra kloakken så går vi andre oss en tur i marka å spiser de deilige bærene og soppene Anonymkode: ceb73...ac3 Da må jeg bare ønske lykke til i jakten på bær og sopp nå i mars! 2
slask Skrevet 13. mars 2020 #24 Skrevet 13. mars 2020 (endret) 15 minutter siden, AnonymBruker said: Fint om du kan legge med kilde på det med 2020 altså ikke bare påstanden om at det står i den boka. Hadde vært kult å se hvor den boka fikk det fra også. Jeg tror på biologisk warfare og jeg tror på mye folk kanskje vil kalle konspirasjon. Men angående wuhan så har det vel vært en offentlig (ihvertfall ikke hemmelig) lab med forsking og oppbevaring av virus. Blandt annet skal Sars viruset også bli oppbevart der og i 2017 varslet en av de ansatte om at det kom til å komme virus på avveie en dag. Jeg tror ikke virus epidemien nå er utløst av en som spiste flaggermus, jeg tror viruset er "planta" men det kan godt ha oppstått fra flaggermus opprinnelig. Så leser gjerne mer om det du poster. Anonymkode: ceb73...ac3 Den "bibliotecapleyades"-linken (som jeg postet) viser bilde av Sylvia-boka med "2020". Ellers skal det fremkomme mange bilder og saker om dette her: https://duckduckgo.com/?q=sylvia+browne+end+of+days+2020+pneumonia&ia=images Selve boksiden (utgitt 2008): Min på-sparket oversettelse: "Rundt 2020 vil en alvorlig lungebetennelse-sykdom spre seg verden rundt, angripe lungene og "bronkie-rørene" (bronkiene) og motstå all behandling" Endret 13. mars 2020 av slask 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #25 Skrevet 13. mars 2020 Det er startet fordi dumme kinesere spiser ville dyr. Som svineinfluensa, fugleinfluensa osv. De fortjener det de får da. Hadde alle vært veganere hadde ikke dette skjedd Anonymkode: 9b5bc...61c 2
334 Skrevet 13. mars 2020 #26 Skrevet 13. mars 2020 55 minutter siden, slask skrev: Allerede i 1981 kom ei bok som kobler Wuhan-begrepet med et "perfekt biologisk våpen" fabrikkert i en virus-Lab og en kinesisk forsker ved navn Li Chen. Rettere sagt kom virus-navnet Wuhan-400 i 1989 - Eyes of darkness av Dean Koontz, men samme bok kom i 1981, men da med virusnavn Gorki-400 og vitenskapsmann het da Ilya Poparopov. Ellers lik handling. Den første boka het det samme - The eyes of darkness, men forfatter var Leigh Nichols, et pseudonym for Dean Koontz. Rundt på nettet hevdes det at det i boka står om en alvorlig lungesykdom som skal spres verden rundt ca 2020, men dette er i boka End of days, av Sylvia Browne, utgitt 2008. Hva er sannsynligheten for at et virkelig virusutbrudd tilfeldigvis skjer i byen Wuhan? https://www.bibliotecapleyades.net/sociopolitica2/sociopol_asia80.htm https://en.wikipedia.org/wiki/Wuhan_Institute_of_Virology Yep. Men er ikke bare kineserne som driver med bio våpen. Sansyneligvis har de stjålet viruset fra usa eller canada. labs. 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #27 Skrevet 13. mars 2020 Kina har rutiner på kremering av testdyr, når de er ferdig med det. Men det er alltid en forsker som ikke bryr seg, som trenger penger. Hva gjør han ?, jo han selger forskningsobjektet til en kjøttselger. Anonymkode: c807a...5a4
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #28 Skrevet 13. mars 2020 Viruset er menneskeskapt. Var en forsker som sa at viruset fra flaggermus ikke var i stand til å smitte mennesker, man måtte mutere det med en mellomvert, men selv det var så kjemisk vanskelig at det kun kunne blitt utført på laboratorier over lang lang tid. Hvorfor ellers sliter andre forskere med å fortsatt finne ut hvordan viruset er sammensatt? Hadde det vært så enkelt at det kun var smitte fra flaggermus, så hadde vi hatt en vaksine mot flaggermussykdommer for lenge siden. Anonymkode: 98e03...8e4 2
juliet capulet Skrevet 13. mars 2020 #29 Skrevet 13. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Viruset er menneskeskapt. Var en forsker som sa at viruset fra flaggermus ikke var i stand til å smitte mennesker, man måtte mutere det med en mellomvert, men selv det var så kjemisk vanskelig at det kun kunne blitt utført på laboratorier over lang lang tid. Hvorfor ellers sliter andre forskere med å fortsatt finne ut hvordan viruset er sammensatt? Hadde det vært så enkelt at det kun var smitte fra flaggermus, så hadde vi hatt en vaksine mot flaggermussykdommer for lenge siden. Anonymkode: 98e03...8e4 Hæ? Hva er vitenskapen bak dette? Det er jo kjent at ebola og fugleinfluensa er smitte som kommer fra dyr. 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #30 Skrevet 13. mars 2020 https://www.faktisk.no/faktasjekker/N19/nei-thriller-fra-1981-forutsa-ikke-koronaviruset Anonymkode: d329d...6ad 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #31 Skrevet 13. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: https://www.faktisk.no/faktasjekker/N19/nei-thriller-fra-1981-forutsa-ikke-koronaviruset Anonymkode: d329d...6ad Takk! Anonymkode: 9d8fa...627
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #32 Skrevet 13. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ugh....! 😱 https://www.dailymail.co.uk/news/article-7920573/Revolting-footage-shows-Chinese-woman-eating-bat-scientists-link-coronavirus-animal.html Ligger en video på fb med en dame som spiser levende slange også, fra tallerken med grønnsaker som om det skulle vært kyllingvinger, og preller av slankeskinnet med tenna og knasker.... 🤢🤢🤢🤢 Det er jo helt groteskt. Men kanskje det er disse matvarene som er kineserne hemmelighet til så evig ung hud? 😬 Anonymkode: ceb73...ac3 Kinesere foretrekker å spise dyr som lever. Det er faen meg helt sykt. Er en jævla synd at dette viruset ikke holdt seg i Kina. Anonymkode: afec3...df7 6
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #33 Skrevet 13. mars 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kinesere foretrekker å spise dyr som lever. Det er faen meg helt sykt. Er en jævla synd at dette viruset ikke holdt seg i Kina. Anonymkode: afec3...df7 Ja det er forferdelig med dyreplageri der nede, bruker også levende dyr som nøkkelringer til barn 😱 Burde vært ulovlig alt sammen!! Anonymkode: ceb73...ac3 2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #34 Skrevet 13. mars 2020 6 hours ago, juliet capulet said: Hæ? Hva er vitenskapen bak dette? Det er jo kjent at ebola og fugleinfluensa er smitte som kommer fra dyr. Fugleinfluensa er ikke SARS. Anonymkode: 98e03...8e4 3
slask Skrevet 8. juni 2020 #35 Skrevet 8. juni 2020 On 3/13/2020 at 2:23 PM, AnonymBruker said: https://www.faktisk.no/faktasjekker/N19/nei-thriller-fra-1981-forutsa-ikke-koronaviruset Anonymkode: d329d...6ad Faktisk er hjernevaskermedias forlengede arm. Faktisk.ikke.no.e.jeg.forholder.meg.til. Useriøs.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #36 Skrevet 10. juni 2020 På 13.3.2020 den 12.16, AnonymBruker skrev: Æsj, aldri om jeg ville spist et dyr som kan ha opptil 100 virus i kroppen. Sult er bedre en enn kjip sykdom man kan dø av? Anonymkode: 91f7c...f5f Så du er vegetarianer? Anonymkode: 6224a...dce
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2020 #37 Skrevet 10. juni 2020 På 13.3.2020 den 13.56, AnonymBruker skrev: Viruset er menneskeskapt. Var en forsker som sa at viruset fra flaggermus ikke var i stand til å smitte mennesker, man måtte mutere det med en mellomvert, men selv det var så kjemisk vanskelig at det kun kunne blitt utført på laboratorier over lang lang tid. Hvorfor ellers sliter andre forskere med å fortsatt finne ut hvordan viruset er sammensatt? Hadde det vært så enkelt at det kun var smitte fra flaggermus, så hadde vi hatt en vaksine mot flaggermussykdommer for lenge siden. Anonymkode: 98e03...8e4 Herregud🤣🤣🤣 Anonymkode: 6224a...dce
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #38 Skrevet 11. juni 2020 For det første dere som argumenterer med at om man er fattig spiser man hva som helst vel... det finnes da veldig mange fattige land i verden hvor det ikke spises alt av dyr. De sulter da ikke i Kina og det er ikke fattig på den måten altså! Det er kultur dessverre. Det er ett ordtak på kinesisk som sier at alt kan spises som vender ryggen til solen. Anonymkode: 3eeaa...118
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2020 #39 Skrevet 11. juni 2020 På 13.3.2020 den 12.03, AnonymBruker skrev: Flaggermussuppe ser skikkelig ekkelt ut foresten Anonymkode: b9f7d...252 Det gjør lutefisk og smalahove også. Anonymkode: c9f40...cd9
Fremhevede innlegg