Gå til innhold

Hvilken smart tv tar alt av apper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å få fra TV med Chromecast til en smart tv, men er det sånn at noen tver ikke tar alt av apper?

Hvilke muligheter har man hvis smart-tv'en f. Eks ikke støtter hbo eller sumo? Chromecast i tillegg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har smart-tv fra Phillips. Har ikke opplevd å ikke kunne laste ned apper på den 

Anonymkode: a92d0...968

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har smart-tv fra Phillips. Har ikke opplevd å ikke kunne laste ned apper på den 

Anonymkode: a92d0...968

Så bra! Har du dplay, sumo, hbo og viafree?

AnonymBruker
Skrevet

Ganske sikker på at alle smart TVer nyere enn 5 år  tar alle apper. Men dplay har ikke smart tv app såvidt jeg vet.

Anonymkode: 8ac0b...c8a

Skrevet

Kjøp en hvilken som helst TV + en AppleTV i tillegg. Da får du alt av apper (også Dplay), alle lanserer til AppleTV først siden de er størst på markedet. Dessuten slipper du å bytte system og laste ned alt på nytt osv. om du bytter TV. Har man flere AppleTV vil nye apper du installerer også dukke opp automatisk på alle enhetene. 

AppleTV-fjernkontrollen kan styre av/på og volum på TVen så man trenger normalt heller ikke å bruke TVens fjernkontroll til noe. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg derimot fraråder sterkt å kjøpe Apple og støtte et firma som er årsak i at mange ti tusener utnyttes til slavearbeid og helseskadelig overarbeid og drives så til vanvidd av jobben sin at de tar selvmord på jobb. Apple fabrikkene i Kina har måttet henge opp selvmordsnetting utenfor vinduene fordi så mange har tatt selvmord der.

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske sikker på at alle smart TVer nyere enn 5 år  tar alle apper. Men dplay har ikke smart tv app såvidt jeg vet.

Er det sant? Jeg vurderer denne, men står her at den ikke støtter hbo nordic, noe som naturlig nok er en deal betaler.

https://www.elkjop.no/product/tv-og-bilde/tv/29549/philips-55-pus6804-4k-uhd-led-smart-tv-55pus6804-12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...