AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #1 Skrevet 13. mars 2020 Jeg begynner å savne en partner. Jeg trives alene og har gjort det i to år siden exen og jeg skilte lag. Jeg er ferdig med exen. Jeg har vanskeligheter med å føle noe for andre. Jeg er raus og villig når vi skriver. Jeg er fokusert på praktiske ting og morsomme historier når vi møtes. Jeg har lyst på kos. Jeg tør ikke ta initiativ. Jeg stivner når den andre tar initiativ. Noen der ute som har tips til hvordan man starter et nytt forhold, etter et langvarig forhold? Anonymkode: 6e42b...ac2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #2 Skrevet 13. mars 2020 Åh, jeg hater det. Jeg fant meg i så mye dritt fra min ex fordi jeg ikke orket tanken på å date og finne en ny og hele den bli kjent greia med andre... Anonymkode: ff65c...e61
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #3 Skrevet 13. mars 2020 Blir det bedre etter noen dates? Har hatt 4 dates til nå (3 ggr med hver av dem). Anonymkode: 6e42b...ac2
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Skrevet 13. mars 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blir det bedre etter noen dates? Har hatt 4 dates til nå (3 ggr med hver av dem). Anonymkode: 6e42b...ac2 Vet ikke.. Jeg gir opp rundt den tid for det føles bare så unaturlig og påtatt hele situasjonen med å bli kjent og slippe noen inn på seg. Anonymkode: ff65c...e61
draug 75 Skrevet 13. mars 2020 #5 Skrevet 13. mars 2020 Er du sikker på at du er ferdig med eksen? Det virker ikke helt slik. Men det kan være en vane at du er vennskapelig med han. Kutt. Skjær over. Amputer. Han er i vegen for å komme seg videre og tar for stor plass. Han er komfortalbel, det er trygt. Du tør ikke gi deg i kast med noe nytt.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Skrevet 13. mars 2020 Jeg er veldig glad det er slutt med exen. Vi har ikke mer kontakt enn vi må, og da kun om barn. Men vi var sammen en halv mannsalder og jeg føler jeg har opplevd alt med ham og at det er rart og skummelt å være nybegynner igjen. Anonymkode: 6e42b...ac2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå