Gå til innhold

Til menn: Hvordan hadde du reagert..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var ute på byen nå i helgen danset jeg med en kjekk fyr med verdens fineste smil. Vi danset mye og hadde det veldig gøy. Og la ikke noe mer til det. Vi flørtet liksom ikke. Da kl ble 1ish spurte venninna mi om vi skulle hjem og da sa jeg ja. Men før jeg visste ordet av det var jeg da rett foran han og spurte «Skal vi dra hjem til deg?». Han ble veldig overrasket og bare «Hjem til meg??!! Til deg??!» Jeg bare «Ja nei hjem til deg! Du må bestemme deg nå ellers drar jeg hjem».

Så til menn: Hvordan hadde du reagert å bli sjekket opp på den måten? Jeg vet ikke hvor jeg fikk DEN selvtilliten fra den kvelden. Jeg var ikke full full heller. Det bare skjedde ut av det blå! Første gang jeg sjekket opp en fyr. Da jeg alltid har vært bortskjemt at gutter sjekker meg opp først. Altså, jeg ble overrasket av meg selv😂  Og ja, det ble «ONS». Min første også. Så det var en ganske gøy og spontan kveld. 

Også lurer jeg på om du hadde da, som mann, tenkt at jeg var «billig» eller kunne få/ligge med hvem som helst mtp den «høye» selvtilliten der? 

Nå har jeg skikkelig crush på han. Vi følger hverandre på IG. Spurte han om han villenfinne på noe gøy en dag. But that’s another story. 

Anonymkode: 64f32...c00

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke bry deg om hva menn tenker. Du gjorde som du følte for og hadde det hyggelig!

Det eneste tipset jeg har å gi deg er å holde tilbake følelsene dine. Det er oppskriften på kjærlighetssorg å være  betatt så fort som du er. En one night stand skal man ikke legge noe i. Og selvom en del forhold starter med one night stand er det enda flere pule vennskap og playerutnyttelser som starter med det så vær på vakt. Om du vil finne ut hva han vil så legg merke til om han ber deg på en ordentlig date eller om han bare vil møtes på byen i fylla.

Anonymkode: 4f118...c30

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Om du vil finne ut hva han vil så legg merke til om han ber deg på en ordentlig date eller om han bare vil møtes på byen i fylla.

I dette tilfellet var det hun som initierte hele forholdet,  så det er vel like gjerne en sårbar mann som sitter og lurer på motivet hennes. Kvinnelige playere finnes også.  

Anonymkode: 8f7c8...6b5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

I dette tilfellet var det hun som initierte hele forholdet,  så det er vel like gjerne en sårbar mann som sitter og lurer på motivet hennes. Kvinnelige playere finnes også.  

Anonymkode: 8f7c8...6b5

Ja men de fleste menn er fornøyd bare de får pult og mange syns forhold og følelser er for kompliserte for dem. Kvinner produserer kjærlighetshormonet oxytocin av orgasme og nærhet, det gjør ikke menn, så kvinner ender i mye høyere grad opp som den som får følelser, ønsker mer, og blir såret.

• Liker 6
Skrevet

Du har truffet noe som sier noe om balansen mellom menn og kvinner på kjøttmarkedet.

Ganske "alminnelige" kvinner blir "prøvd seg på" så ofte at de merker det ikke en gang.

Han her var "kjempekjekk og hadde verdens fineste smil" og han tror himmelen faller i hodet på han når noen uten videre er interessert.

Nei, han tror ingen verdens ting, han sliter med å skjønne hva som skjedde.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke villet blitt sammen med noen som sjekket meg opp på den måten, nei.

Hadde tenkt "billig", som du også nevner. Helt klart.

Anonymkode: c4a88...dc2

• Liker 4
Skrevet

Danser som en hval, utsetter ingen for det på byen, og sjekking i sånne settinger er ikke noe jeg opplever ofte. Samtidig ser jeg ikke noe problem med å bare gå rett på sak. Hadde ikke tenkt på deg som billig eller problematisk på noe vis. Det er en million ting som er viktigere enn når du har lyst til å ha sex.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har rapportert deg for slutshaming, en form for hets og diskriminering pga kjønn.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har rapportert deg for slutshaming, en form for hets og diskriminering pga kjønn.

For alt du vet kan jo reaksjonen være den samme om det gjelder en mann som sjekker på byen. "Sluts" er heller ingen beskyttet gruppe.

Anonymkode: 4f2a0...e95

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Her er det en bitter mann som aldri har blitt sjekket opp av en kvinne før 😄

Anonymkode: 35112...e70

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det er utrolig moro når det først skjer. Det at kvinner tar initiativ er sexy. Og da snakker jeg ikke om den flørtingen vi ofte ikke er helt sikre på om handler om bekreftelse eller om hun faktisk er interessert. Jeg snakker om faktisk initiativ.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, draug 75 said:

Du har truffet noe som sier noe om balansen mellom menn og kvinner på kjøttmarkedet.

Ganske "alminnelige" kvinner blir "prøvd seg på" så ofte at de merker det ikke en gang.

Han her var "kjempekjekk og hadde verdens fineste smil" og han tror himmelen faller i hodet på han når noen uten videre er interessert.

Nei, han tror ingen verdens ting, han sliter med å skjønne hva som skjedde.

Jeg skjønte ikke helt denne. Så du mener at jeg ser «ganske alminnelig» ut?😋 Det kan nok hende, men det er ikke det jeg opplever i hverdagen😊

TS

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Okapi said:

Danser som en hval, utsetter ingen for det på byen, og sjekking i sånne settinger er ikke noe jeg opplever ofte. Samtidig ser jeg ikke noe problem med å bare gå rett på sak. Hadde ikke tenkt på deg som billig eller problematisk på noe vis. Det er en million ting som er viktigere enn når du har lyst til å ha sex.

Dette🥰 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Sphere said:

Jeg synes det er utrolig moro når det først skjer. Det at kvinner tar initiativ er sexy. Og da snakker jeg ikke om den flørtingen vi ofte ikke er helt sikre på om handler om bekreftelse eller om hun faktisk er interessert. Jeg snakker om faktisk initiativ.

Ja, ikke sant! Jeg syns det var kjempe gøy at jeg ble så stolt over meg selv😂 Blir nesten ikke sjekket opp når jeg er ute på byen, men jeg får veldig mye oppmerksomhet. Eller er det same same? Føler at menn bare ser på meg, på en beundrende måte. Men de tør liksom ikke å komme bort til meg og snakke med meg. Det har også mine venninner bekreftet. Men så fikk jeg hørt at jeg ser overlegen ut, men egentlig så har jeg det bare gøy når jeg først er ute på byen. Jeg elsker å danse!

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt rart å rapportere når TS selv spør om menn ville oppfattet det som "billig".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke bry deg om hva menn tenker. Du gjorde som du følte for og hadde det hyggelig!

Det eneste tipset jeg har å gi deg er å holde tilbake følelsene dine. Det er oppskriften på kjærlighetssorg å være  betatt så fort som du er. En one night stand skal man ikke legge noe i. Og selvom en del forhold starter med one night stand er det enda flere pule vennskap og playerutnyttelser som starter med det så vær på vakt. Om du vil finne ut hva han vil så legg merke til om han ber deg på en ordentlig date eller om han bare vil møtes på byen i fylla.

Takk for tipset🥰 Jeg ble smigret og ble enda mer interessert dagen etter. Da hadde vi sex i edru tilstand og han ga utrykk for at det var bra og sa til og med «Det var nesten altfor digg». Så catchet jeg han stirret på meg med smil om munnen mens jeg «sov». Da så han bort og smilte mer. Da smeltet jeg🥴 Det gjorde heller ikke «bedre» da han ville kjøre meg til tbanen selvom det skulle bare ta ca 8 min å gå dit. Oufff

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Isambard said:

Det er litt rart å rapportere når TS selv spør om menn ville oppfattet det som "billig".

Altså, jeg liker egentlig ikke å bruke det ordet. Og nei, jeg oppfattet ikke det som «billig». Det er bare at jeg vet at det fortsatt er en del menn som tenker sånn. Og der tok jeg ikke feil gitt.

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant! Jeg syns det var kjempe gøy at jeg ble så stolt over meg selv😂 Blir nesten ikke sjekket opp når jeg er ute på byen, men jeg får veldig mye oppmerksomhet. Eller er det same same? Føler at menn bare ser på meg, på en beundrende måte. Men de tør liksom ikke å komme bort til meg og snakke med meg. Det har også mine venninner bekreftet. Men så fikk jeg hørt at jeg ser overlegen ut, men egentlig så har jeg det bare gøy når jeg først er ute på byen. Jeg elsker å danse!

Dersom jeg ikke får noen klare signaler, kommer jeg sjeldent bort. Kan jo hende du kun er ute med venninnene dine og ikke gidder mannfolk.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, jeg liker egentlig ikke å bruke det ordet. Og nei, jeg oppfattet ikke det som «billig». Det er bare at jeg vet at det fortsatt er en del menn som tenker sånn. Og der tok jeg ikke feil gitt.

Jeg synes spørsmålet var helt greit. Jeg synes bare det var rart å rapportere et direkte svar på ditt spørsmål. Man må jo anta at du ønsker ærlige svar.

Dønn ærlig fra meg så ville jeg synes det var kult. Samtidig ville jeg lurt litt på om det var noe hun gjorde hele tiden. Det har faktisk noe å si. Hvis hun gjorde det hele tiden ville jeg tenkt at det ikke betydde noe for henne og vært forsiktig med å ta det veldig seriøst selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Sphere said:

Dersom jeg ikke får noen klare signaler, kommer jeg sjeldent bort. Kan jo hende du kun er ute med venninnene dine og ikke gidder mannfolk.

Hehe, jaaa! Jeg gidder faktisk ikke mannfolk når jeg er ute med venninnene mine! Det er bare at dette er noe nytt for meg. Ganske noob i dette gamet rett og slett. Er 30 år og aldri vært singel før for ca. 2 år siden. Derfor jeg lurte på om menn hadde tenkt at jeg var «løs på tråden» da😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...