Gå til innhold

Dra på fest i morgen(fredag)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er invitert i bursdagsfest i morgen (fredag) 10-12 deltagere.  Burde jeg gi faen? 

M

Anonymkode: 8218c...2b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er invitert i bursdagsfest i morgen (fredag) 10-12 deltagere.  Burde jeg gi faen? 

M

Anonymkode: 8218c...2b2

Ja

Anonymkode: 50077...7ed

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, så lenge det er mindre enn en meter mellom dere så bør du sterkt vurdere å droppe det!

Anonymkode: 6e8e6...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om du må spørre, så tror jeg nok du vet svaret selv. 

Anonymkode: 721fd...a35

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir så oppgitt av disse utallige trådene "kan jeg dra i bursdag/på danskebåten/på fest/på besøk/ut på byen"... Vi er i lockdown i Norge nå. Men siden vi bor i et demokrati med enormt mye frihet på enkeltindividene så er det opp til oss alle å gjøre en kollektiv innsats. Det vil ikke stå militærpoliti utenfor blokka di, men vi skal faktisk alle mann holde oss i ro, ingen omgang med andre enn kjernefamilien. Om man er alene; kjedelig det. Men ingen dør av å være litt alene. Veldig mange kan dø om du fortsetter å farte rundt som vanlig. 

Anonymkode: 206bf...78c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Folk dør sånn er livet. Skal på fest selv på lørdag, jævla hysteri. Folk som er i risikosonen bør holde seg hjemme, men jeg setter ikke livet på vent hvertfall. 

Anonymkode: 76f5e...c24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du burde No ja, men hadde selv dratt 🤷‍♀️ så lenge det er noe er folk jeg kjenner. 

Anonymkode: a804a...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her må du jo stille deg selv spørsmålet. Hva vil du videre med livet ditt? Er festen viktigere enn din helse?

Anonymkode: d052c...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...