Gå til innhold

Hamstring!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, Peanut skrev:

Det er visst flere som gjør det. Det er den MEG MEG MEG og MINE som gjelder, ikke deg eller oss. Tanke for andre er totalt glemt. Meh.

Får håpe vi får se en endring i holdningene etter dette her!

 

Anonymkode: 32c9b...d03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere som klager over at folk hamstrer. Er dere sure for at dere var for sent ute? Eller hva er greia? 
 

Det er mat nok på lagrene. Noen hamstret nå, men det blir snart fylt på igjen👍

Anonymkode: cdfdc...3cb

Snart og snart. Her har vi varelevering neste torsdag tidligst. Mulig uka etter det igjen om det dårlig været vedvarer. 

Må klare oss uten det aller meste i over en uke. 

Hadde vært greit I en dag eller to men i uker, det er ugreit. Barna mine trenger faktisk mat. 

Anonymkode: f0407...f67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nødt til å hamstre, fordi alle andre gjorde det. Til helgen er det tomt. Glad jeg fikk tak i det meste vi trenger.

Anonymkode: c40dd...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dere som klager over at folk hamstrer. Er dere sure for at dere var for sent ute? Eller hva er greia? 
 

Det er mat nok på lagrene. Noen hamstret nå, men det blir snart fylt på igjen👍

Anonymkode: cdfdc...3cb

Jeg er sur fordi jeg ikke får tak i toalettpapir, melk, brød, poteter, frosne grønnsaker, pasta, kjøttdeig, pølser, egg eller mel fordi noen har røsket med seg mye mer enn de trenger! Og det handler ikke om å være sur fordi jeg er sent ute, hadde ikke hamstret uansett. Jeg er sur fordi mange kun tenker på seg selv, seg selv og seg selv!! Tenker heldigvis ikke kun på meg selv. Her vi bor, blir det ikke  påfyll på tirsdag.....  Mye syke folk der ute!

Anonymkode: 4fbee...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble nødt til å hamstre, fordi alle andre gjorde det. Til helgen er det tomt. Glad jeg fikk tak i det meste vi trenger.

Anonymkode: c40dd...10f

Når alle tenker sånn, blir det mye til noen og ingenting til andre som virkelig trenger det. Glup handling! 

Anonymkode: 4fbee...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jaybird skrev:

Det er forbrukeren det går ut over. Butikkene kan jo bare smile (hele veien til banken).

Veldig forenkelt: det at noen "tar alt" gjør at det også blir noen som ikke får.

Ja, butikkene driter i at noen går uten mat! Bare de tjener penger..... 

Anonymkode: 4fbee...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Grunnen til at jeg har hamstret jevnlig over den siste uken, er at jeg ikke ønsker å være i samme lokale som de som tydeligvis har levd livet som normalt til nå. Stor sannsynlighet for at noen av dere går og smitter. Jeg trenger ikke sette foten i en butikk på 2-3 uker. Mulig jeg kjøper mer NÅR sjåførene blir satt i karantene. 

Anonymkode: 0d4fa...632

Men hva mener du de som ikke får tak i mat skal gjøre da??? Deler du med de?

Anonymkode: 4fbee...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, Peanut skrev:

Det er visst flere som gjør det. Det er den MEG MEG MEG og MINE som gjelder, ikke deg eller oss. Tanke for andre er totalt glemt. Meh.

Mange egoistiske tullinger ute å går, dessverre :(((

Anonymkode: 4fbee...3ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mange egoistiske tullinger ute å går, dessverre :(((

Anonymkode: 4fbee...3ad

Tullinger dere som er raka fant i kjøleskap og hyller og da

Anonymkode: 0d4fa...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamstring har jeg drevet med i årevis. Jeg har et rimelig enormt lager med stort sett alt. Tar fremst, fyller på bakfra. Det er ikke skik at jeg hiver noe eller at det blir gammelt. Jeg har tenkt at en dag står vi her. Og det gjør vi jaggu i dag. Regner med lageret er verdt 50-60000 totalt.

Jeg klarer 6-8 mnd i fullstendig lockdown.

Anonymkode: 6283b...e9a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva mener du de som ikke får tak i mat skal gjøre da??? Deler du med de?

Anonymkode: 4fbee...3ad

Nope. Det burde de tenkt på før. Ikke den dagen landet går i lock down. Da får de bare ta det like rolig som de har gjort frem til nå. Jeg vil ikke være på butikken når dere går dere og hoster etter å ha "levd som normalt" de siste ukene. 

Anonymkode: 0d4fa...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Noe snodig at det eneste som skiller en anatomisk betegnelse på muskulaturen på baksiden av låret (musculus semimembranosus, musculus semitendinosus og musculus biceps femoris), er en s etter g, hamstrings :blink: Dog kanskje rett siden folk får brukt den muskelen...)

Endret av Peanut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...