AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Nå som barnehagene er stengt, må jeg grave frem et godt begravd kreativt gen og lage hobbyverksted med ungene. Er makaroni holdbart i seg selv om man limer det på ting eller bør man «fixere» det må noen måte? I så fall: hvordan? Anonymkode: 4eac0...f36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Trenger det være holdbart? Makaroni-kunst ungene lager skal du jo uansett bare kaste etter at de er lei av den. Anonymkode: 3fc69...92b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Haha. Jeg sitter akkurat nå og ser på makaronikunst som er ca 12 år gammelt. Ikke noen alderdomstegn der. Er ikke lakket eller noe slikt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger det være holdbart? Makaroni-kunst ungene lager skal du jo uansett bare kaste etter at de er lei av den. Anonymkode: 3fc69...92b Veldig godt poeng 😂😂 Anonymkode: 4eac0...f36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger det være holdbart? Makaroni-kunst ungene lager skal du jo uansett bare kaste etter at de er lei av den. Anonymkode: 3fc69...92b Jeg har ikke blitt lei av de gamle makaronifyrstikkeskene enda. Ligger ved peisen og jeg fyller dem opp når de er tomme 😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #6 Del Skrevet 13. mars 2020 Det kan vel egentlig ikke bli noe tørrere, så holdbarheten er en evighet med mindre du har planer om å spise den 😂 Anonymkode: 273c3...d1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå