AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Hei, Hvem skal betale for dette? Jeg skulle egentlig til USA, men hindres nå både av USA og Norge. Forsikringsselskapet mitt Europeiske dekker ikke en dritt. Noen som vet? Anonymkode: ea4eb...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Det blir nok du som skal betale for det. Kjedelig, men sånn er det. Anonymkode: 8a9b9...5a8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Du betaler det selv. Anonymkode: 8fcc6...935 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Men Bent Høie sier at alle skal kompenseres! Står også på FHI. Anonymkode: ea4eb...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Del Skrevet 12. mars 2020 Det er mange som har planlagt reiser fremover også i påsken. Du er ikke alene om dette akkurat. Anonymkode: 2ffea...23d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Del Skrevet 12. mars 2020 Dersom flyavgangen kanselleres pga. stengte grenser i USA så bør du jo få refusjon fra flyselskapet. Hotell og lignende bør refunderes av arbeidsgiveren din, dersom det er de som forbyr deg å reise på ferie. Anonymkode: ecc89...f1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #7 Del Skrevet 12. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Dersom flyavgangen kanselleres pga. stengte grenser i USA så bør du jo få refusjon fra flyselskapet. Hotell og lignende bør refunderes av arbeidsgiveren din, dersom det er de som forbyr deg å reise på ferie. Anonymkode: ecc89...f1b Det er ikke arbeidsgiver, men myndighetene. KLM har fortsatt ikke kansellert flyvningen. Forstå meg rett - jeg er glad noen har tatt avgjørelsen for meg. Jeg ønsker bare ikke å tape for mye penger. Herregud, verden er så rar nå. Fatter ikke at alt dette skjer! Anonymkode: ea4eb...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg