I Grosny Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Jeg har fått virus. Sår hals, muligens lett feber . Ikke verre. Aner ikke om det er Corona eller noe annet. Jeg holder på med desinfisering av halsen og føler at det har god effekt. Mindre sår. Jeg gurgler og drikker 60% brennevin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Det høres ut som om både virus og desinfeksjonsvæsken har gått fra hals til hode! Anonymkode: f7bdb...e75 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Sår hals, og frysninger her også. Men så er det jo utenom Corona virus, forkjølelse studer også. Vanskelig å vite hva man skal gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 12. mars 2020 #4 Del Skrevet 12. mars 2020 Forkjølelsestider* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 12. mars 2020 Forfatter #5 Del Skrevet 12. mars 2020 5 minutter siden, Kala skrev: Sår hals, og frysninger her også. Men så er det jo utenom Corona virus, forkjølelse studer også. Vanskelig å vite hva man skal gjøre Jeg tror det er smart å desinfisere halsen med sterk sprit. Jeg håper at det kan stoppe viruset fra å gå til lungene, uansett om det er corona eller snillere virus. Om det er Corona eller noe annet? Det er vel noen prosent sjanse for det eller det, men jeg aner ikke hvor stor sjansen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Del Skrevet 12. mars 2020 Driver og krangler med kjæresten nå. Jeg har hatt ørebetennelse og øreverk i flere uker og er småforkjølet med sår hals. Han mener at jeg burde være i hjemmekarantene, men jeg har jo vært dårlig siden før antall syke i Oslo tok av. Har ikke vært i kontakt med noen som har reist osv, hva tenker dere? Anonymkode: e2724...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #7 Del Skrevet 12. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Driver og krangler med kjæresten nå. Jeg har hatt ørebetennelse og øreverk i flere uker og er småforkjølet med sår hals. Han mener at jeg burde være i hjemmekarantene, men jeg har jo vært dårlig siden før antall syke i Oslo tok av. Har ikke vært i kontakt med noen som har reist osv, hva tenker dere? Anonymkode: e2724...13b Du må ringe legevakten! du burde testet deg for lenge siden Anonymkode: aab6a...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #8 Del Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ringe legevakten! du burde testet deg for lenge siden Anonymkode: aab6a...84c Jeg har slitt med formen i flere uker og gikk på antibiotikakur for 3 uker siden pga ørebetennelse. Det er først siste uken det har tatt av her. Anonymkode: e2724...13b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #9 Del Skrevet 12. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Driver og krangler med kjæresten nå. Jeg har hatt ørebetennelse og øreverk i flere uker og er småforkjølet med sår hals. Han mener at jeg burde være i hjemmekarantene, men jeg har jo vært dårlig siden før antall syke i Oslo tok av. Har ikke vært i kontakt med noen som har reist osv, hva tenker dere? Anonymkode: e2724...13b Jeg er usikker på hva du mener? Selvsagt skal du være hjemme og ikke møte folk når du er syk. Hva tenkte du å foreta deg? Om du har corona eller ikke er uvesentlig - syke folk holder seg hjemme. Har du vært syk så lenge at du trenger sykmelding - ring legen. Anonymkode: 803fa...86d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 12. mars 2020 #10 Del Skrevet 12. mars 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ringe legevakten! du burde testet deg for lenge siden Anonymkode: aab6a...84c Enig hvis du mener for å behandle øreverk, men hun vil nok ikke få noen Corona-test. Ano 13b myndighetenes anbefaling er å holde seg hjemme når man har symptomer på luftveisinfeksjon uansett. Hvis du bare har forkjølelse så må du også være hjemme og ikke spre det. Endret 12. mars 2020 av Frøkensina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg