AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #1 Skrevet 12. mars 2020 Jeg kan nesten ikke ligge flatt får ikke nok luft. Våkner på morgenene nå 4 dagen på rad hvor d føles som lungene er revet ut å dytta inn igjen. Har lett hodepine, hoster bittelitt bare og oppunder feber temp. Har sinnsyke frysning og brenning på samma tid inni skjelettet i hele kroppen. Ville dere tenkt som meg at d mest sannsynlig er en vanlig forkjølelse eller skal jeg sette hele fam i karantene? Teste seg? Må jo være tusenvis av andre som ikke et iform om dagen hva tenker dere ? For d vrimler jo av andre sykdommer også.. Anonymkode: 9c4ff...075
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #2 Skrevet 12. mars 2020 Ring legen eller legevakt og hør med de. Men for all del ikke møtt opp! Anonymkode: 187ac...172 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Skrevet 12. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan nesten ikke ligge flatt får ikke nok luft. Våkner på morgenene nå 4 dagen på rad hvor d føles som lungene er revet ut å dytta inn igjen. Har lett hodepine, hoster bittelitt bare og oppunder feber temp. Har sinnsyke frysning og brenning på samma tid inni skjelettet i hele kroppen. Ville dere tenkt som meg at d mest sannsynlig er en vanlig forkjølelse eller skal jeg sette hele fam i karantene? Teste seg? Må jo være tusenvis av andre som ikke et iform om dagen hva tenker dere ? For d vrimler jo av andre sykdommer også.. Anonymkode: 9c4ff...075 Jeg har aldri følt meg slik du beskriver ved en vanlig forkjølelse. Anonymkode: cc881...dd2 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mars 2020 #4 Skrevet 12. mars 2020 Det der er ikke en vanlig forkjølelse..
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #5 Skrevet 12. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har aldri følt meg slik du beskriver ved en vanlig forkjølelse. Anonymkode: cc881...dd2 Det er helt standard luftveissymptom fra helt standard influensa. Men ts skal ringe sitt lokale kontor for korona og spørre om hen skal bli testet, og i så fall få et tidspunkt. Siden skolene blir stengt fra i morgen og alle arrangement avlyst og mange kommuner vil innføre reiseforbud så, ja, sett resten av familien i karantene. Med mindre partner er i en "krumtappfunksjon". I så fall er det partners arbeidsgiver som skal avgjøre. Anonymkode: 6d8e2...5c2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #6 Skrevet 12. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan nesten ikke ligge flatt får ikke nok luft. Våkner på morgenene nå 4 dagen på rad hvor d føles som lungene er revet ut å dytta inn igjen. Har lett hodepine, hoster bittelitt bare og oppunder feber temp. Har sinnsyke frysning og brenning på samma tid inni skjelettet i hele kroppen. Ville dere tenkt som meg at d mest sannsynlig er en vanlig forkjølelse eller skal jeg sette hele fam i karantene? Teste seg? Må jo være tusenvis av andre som ikke et iform om dagen hva tenker dere ? For d vrimler jo av andre sykdommer også.. Anonymkode: 9c4ff...075 Karantene på alle inntil du eventuelt har testet negativt. Anonymkode: ed346...418
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #7 Skrevet 12. mars 2020 Det er egen kategori om Corona på kvinneguiden. Slutt å bruk kropp og helse! Anonymkode: 9fcff...409
Anbefalte innlegg