Gå til innhold

Bli sugd ofte.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde gladelig gjort det ofte dersom det hadde blitt noe i retur. Men når han sjelden gidder å ha sex, og det kun blir ca 1 gang i uka/en gang annenhver uke gidder jeg ikke bruke energi på å kun gi han.. For han gir sjelden tilbake 😔 men han får av og til da. 

Anonymkode: a2522...c19

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde gladelig gjort det ofte dersom det hadde blitt noe i retur. Men når han sjelden gidder å ha sex, og det kun blir ca 1 gang i uka/en gang annenhver uke gidder jeg ikke bruke energi på å kun gi han.. For han gir sjelden tilbake 😔 men han får av og til da. 

Anonymkode: a2522...c19

Skulle hatt meg da 😂 

Anonymkode: 619ca...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Neitakk. Synes det er kvalmt og horete å suge. Lar meg ikke nedverdige på den måten. Den dagen jeg treffer en mann som suger, skal jeg suge. 

Men jeg har slikket fitte da, og det synes jeg er fint 

Anonymkode: fcf89...c34

• Liker 1
Skrevet
1 hour ago, jabx said:

Eh, rape?

Han fyren der er rape gal. Og kan visst ikke så mye som sex

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å suge, men da forventer jeg at mannen holder normal hygiene. Er uaktuelt å suge en som ikke har dusjet på 2 dager... 

Anonymkode: 8f6b7...6cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å suge, men da forventer jeg at mannen holder normal hygiene. Er uaktuelt å suge en som ikke har dusjet på 2 dager... 

Anonymkode: 8f6b7...6cc

Alltid rein og shavet. Innenfor? Elsker å bli sugd 🙂

• Liker 1
Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jada, alle har skjønt det nå. Dette er ikke et dating-forum eller sextreff-forum. Skjerpings.

Endret av jabx
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke fordra menn som er barbert. Ser så komisk ut

Anonymkode: 72302...d03

• Liker 1
Gjest Roseglose
Skrevet

Elsker å suge, både gi blowjob og generelt suge litt til og fra igjennom sexen. Men mister gnisten helt om mannen ikke evner å gi Noe tilbake. :) 

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Aldri blitt sugd av kona. Gift i over 20 år 

Anonymkode: 35ca0...943

Wow..........

Anonymkode: b9172...799

AnonymBruker
Skrevet

Åh ja! Jeg kunne sugd typen min flere ganger IN dagen også jeg, men han sier ja kanskje 30-35% av de gangene jeg tilbyr.. så jeg respekterer det da, men det er jo litt kjipt.

Anonymkode: b2d01...86d

• Liker 1
Gjest Ufordragelig
Skrevet
On 3/12/2020 at 6:02 PM, Krok1 said:

Regner med du også slikker hver dag da?

Får dere gjort noe annet? Blir du ikke sår? Eller er du så viril (og har så god tid) at du kan gjøre andre ting i tillegg? 

Om man ikke vil ha en "vanlig" runde også, ev også slikke om det er ønskelig, er man ikke bare en kjedelig partner, men en dårlig en også.

Gjest Ufordragelig
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Åh ja! Jeg kunne sugd typen min flere ganger IN dagen også jeg, men han sier ja kanskje 30-35% av de gangene jeg tilbyr.. så jeg respekterer det da, men det er jo litt kjipt.

Hvem faen takker nei til suging? Suger du som en støvsuger på full guffe?

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, Ufordragelig skrev:

Hvem faen takker nei til suging? Suger du som en støvsuger på full guffe?

Nei, jeg varierer etter det jeg evt blir bedt om..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater å suge, gjør det for hans skjyld. 
Elsker å bli slikket! 

Anonymkode: fd210...02d

Gjest Ufordragelig
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg hater å suge, gjør det for hans skjyld. 
Elsker å bli slikket! 

Anonymkode: fd210...02d

Var med en som hatet å få det "i munnen" i 6 år. Tenk å ALDRI gå komme når man ble sugd, nei fy faen, aldri igjen. (Nei det ble ikke gjort til over målstreken med hånden heller)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men det er befriende å lese slike trådnavn i jungelen av koronaskremsler.

Anonymkode: 55e96...9a8

• Liker 1
Skrevet
9 hours ago, Ufordragelig said:

Om man ikke vil ha en "vanlig" runde også, ev også slikke om det er ønskelig, er man ikke bare en kjedelig partner, men en dårlig en også.

Wow. Så med mindre det er suging, slikking og deretter samleie, alle deler inkludert orgasme så er sexen dårlig? 

Sykt mange menn som er dårlige i senga der ute da. Sjeldent noen som uttrykker fokus på å gi dama si orgasme. 

Da er vel strengt tatt de flestes sexliv dårlig, da. 

Jaja. Jeg trodde kanskje det var mer subjektivt, men. Bøyer meg selvfølgelig for KG-reglene! 

Skrevet
2 hours ago, Ufordragelig said:

Var med en som hatet å få det "i munnen" i 6 år. Tenk å ALDRI gå komme når man ble sugd, nei fy faen, aldri igjen. (Nei det ble ikke gjort til over målstreken med hånden heller)

"I munnen" 🤣🤣🤣

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...