avogtil Skrevet 12. mars 2020 #1 Del Skrevet 12. mars 2020 Hei. Hvis man utelukker oppvaskmaskinrensetabletter. Jeg lurer på om noen har erfaring med alternative vaskemidler som renser oppvaskmaskinen? Jeg har kaffetrakter-rens tilgjengelig, og eddik, og bakepulver. Har noen erfart bruk av kaffetrakter-rens i oppvaskmaskinen? Sprederene som er inne i oppvaskmaskinen, har fått noe grums i seg. Noen av de små hullene der vannet i sprederene kommer ut er delvis tett. Så oppvasken er ikke alltid helt ren. Hvordan skal jeg få fjernet dette? Trenger tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyGrey Skrevet 12. mars 2020 #2 Del Skrevet 12. mars 2020 Ta ut sprederne og rengjør de. Ville prøvd med eddik som rensemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #3 Del Skrevet 12. mars 2020 Eddik funket bra, synes jeg. Brukt det bare en gang da, siden jeg hadde glemt å kjøpe rensetabletter. Anonymkode: e3a20...3bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #4 Del Skrevet 13. mars 2020 Sprederne og silen må renses manuelt innimellom. Jeg er ikke så flink med sprederne, men silen taes ut med få ukers mellomrom. Legger alle delene i vasken med varmt vann og salmiakk, skrubber godt med oppvaskekost, skyller og setter tilbake. Anonymkode: 9b5ce...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2020 #5 Del Skrevet 13. mars 2020 On 3/12/2020 at 11:41 AM, AnonymBruker said: Eddik funket bra, synes jeg. Brukt det bare en gang da, siden jeg hadde glemt å kjøpe rensetabletter. Anonymkode: e3a20...3bb Eddik er billigere en “rensetabletter» og like bra. Anonymkode: 29ff0...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #6 Del Skrevet 17. mars 2020 Takk for svar. Jeg tok ut sprederne og fikk vasket dem. Det hjalp! Anonymkode: 34389...36a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå