AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Hva tenker dere om det? Mtp hvordan viruset utarter seg, det at det overlever 5 dager på et dørhåndtak, hvordan epidemien har påvirket verdensøkonomien osv. Kan jo undres.. Anonymkode: 3cb84...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 Arte seg, utarte til, men ikke utarte seg. Og mja, kan man egentlig undres så fælt over det? Hva er dine tanker, hvem har motivasjonen og midlene til å stå bak? Det er ikke mange som tjener på dette. Eller, venta, kanskje det er 3M som står bak! Anonymkode: e1383...fbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 Uten mennesker på jorda så hadde det ikke vært virus som sykdommer til mennesker vært her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Del Skrevet 11. mars 2020 Jeg bare legger denne her jeg, og så lister jeg meg forsiktig ut av tråden igjen. https://gnews.org/119075/ Anonymkode: 7d598...265 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Del Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare legger denne her jeg, og så lister jeg meg forsiktig ut av tråden igjen. https://gnews.org/119075/ Anonymkode: 7d598...265 Denne kom ikke med. Men det skulle den ha vært. https://nypost.com/2020/02/22/dont-buy-chinas-story-the-coronavirus-may-have-leaked-from-a-lab/ Anonymkode: 7d598...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Del Skrevet 11. mars 2020 32 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker dere om det? Mtp hvordan viruset utarter seg, det at det overlever 5 dager på et dørhåndtak, hvordan epidemien har påvirket verdensøkonomien osv. Kan jo undres.. Anonymkode: 3cb84...6bd 9 dager. Ikke kun 5. Anonymkode: 35c49...f90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 11. mars 2020 #7 Del Skrevet 11. mars 2020 https://www.faktisk.no/faktasjekker/1L9/nei-indisk-studie-tyder-ikke-pa-at-koronaviruset-er-skapt-i-et-laboratorium 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #8 Del Skrevet 11. mars 2020 Leter man lenge nok, vil man alltid finne noe som underbygger hva man tror. Særlig hvis man tror veldig sterkt. Anonymkode: e1383...fbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #9 Del Skrevet 12. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Leter man lenge nok, vil man alltid finne noe som underbygger hva man tror. Særlig hvis man tror veldig sterkt. Anonymkode: e1383...fbf Nja, men det er seriøse kilder jeg (ikke TS) linker til som viser, og bekrefter, at viruset stammer fra et virus-laboratorie i Wuhan. https://www.express.co.uk/news/weird/1253778/coronavirus-chinese-lab-leak-bioweapon-wuhan-institute-virolgy-francis-boyle-spt Express.co.uk tilsvarer nettavisen, men i Storbritannia. New York post skrev også om dette. Som jeg linket til over. Anonymkode: 7d598...265 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #10 Del Skrevet 12. mars 2020 De andre coronavirusene stammer fra flaggermus og andre ekle dyr. Men akkurat denne typen coronavirus skal stamme fra en lab? Men likevel ha oppstått i et kjøttmarked som selger eksotiske dyr? Anonymkode: 02bfa...a95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #11 Del Skrevet 12. mars 2020 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Leter man lenge nok, vil man alltid finne noe som underbygger hva man tror. Særlig hvis man tror veldig sterkt. Anonymkode: e1383...fbf Godt sagt. I dag leter alle etter koronatragedier, mange finner veldig mye. Let etter influensastatstikker fra de siste 10 årene så kan dere begynne å gråte. De var mye verre enn koronaviruset. Ingen brydde seg om influensa før avisene skremte vettet av folk og satte et klingende navn på det. Mennesker er idioter. Aper. Anonymkode: f8691...24a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medisinsk bruker Skrevet 12. mars 2020 #12 Del Skrevet 12. mars 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om det? Mtp hvordan viruset utarter seg, det at det overlever 5 dager på et dørhåndtak, hvordan epidemien har påvirket verdensøkonomien osv. Kan jo undres.. Anonymkode: 3cb84...6bd Vi kan ikke utelukke det etter min mening. Et mislykket virusprosjekt kanskje. I ondsinnet øyemed. Jeg tror ikke det selv i skrivende stund, men har troen på at K-teoretikerne på KG gir lyd fra seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #13 Del Skrevet 12. mars 2020 Anonymkode: 1562a...9e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #14 Del Skrevet 12. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Godt sagt. I dag leter alle etter koronatragedier, mange finner veldig mye. Let etter influensastatstikker fra de siste 10 årene så kan dere begynne å gråte. De var mye verre enn koronaviruset. Ingen brydde seg om influensa før avisene skremte vettet av folk og satte et klingende navn på det. Mennesker er idioter. Aper. Anonymkode: f8691...24a Hva nøyaktig har vært verre med influensa før korona de siste 10 årene? Anonymkode: 93e02...cd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #15 Del Skrevet 12. mars 2020 På 11.3.2020 den 23.24, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om det? Mtp hvordan viruset utarter seg, det at det overlever 5 dager på et dørhåndtak, hvordan epidemien har påvirket verdensøkonomien osv. Kan jo undres.. Anonymkode: 3cb84...6bd Sannheten er at det startet i Kina. De dumme menneskene fanget ville dyr og solgte de på et marked for å spise, disse dyra var smittebærere. Det har skjedd flere ganger før at mennesker blir smittet fordi de er dumme. Fugleinfluensa, svineinfluensa osv. De må lære av sine feil og når man tar liv vil naturen kreve liv tilbake. SLUTT Å SPIS DYR så skjer ikke dette Anonymkode: 710fe...d08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #16 Del Skrevet 12. mars 2020 Det laboratoriet ved wuhan selger jo forsøksdyrene (fulle i who-know what) på svartebørsen til markedet. Etter de er ferdig med å proppe de full i virus. Det har nok lekket derfra. Helt sikkert ikke bevisst. Noen har spist et infisert dyr, og så ser vi hvor vi er idag. De forsker jo på eksisterende virus, legger til noe ekstra skumle greier for å se hva som skjer. Naivt å blankt avvise denne teorien. Vi får se hva fremtiden bringer. Anonymkode: 98b0b...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg