Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

til menn, jeg har fått 4 likes, der jeg mistet 2 av dem noen dager siden. jeg har 2 nye nå. Jeg kan ikke se dem men er tinder gull verdt noe? hva om de ikke svarer selv om de har liked? jeg har brukt opp kortene og ingen fler i nærheten. 0 match. Jeg matchet med en på badoo og hun svarte ikke!🐒

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke akkurat dette er den beste tiden å bruke tinder...

Anonymkode: f9037...750

• Liker 3
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke akkurat dette er den beste tiden å bruke tinder...

Anonymkode: f9037...750

jeg tror ikke det er det som er problemet. Folk dater jo likevel. Ute er det fullt i pub og bar. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri skjønt hvorfor man trenger tinder gull jeg? Er det for å få flere kort å sveipe pr dag? Da skal man sveipe MYE, jeg har aldri fått "Stopp" og har gått gjennom 100-200 profiler på et døgn på det meste.

Det er vel bare for å superlike at man bruker tinder gull?

Anonymkode: 6f6f9...f46

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri skjønt hvorfor man trenger tinder gull jeg? Er det for å få flere kort å sveipe pr dag? Da skal man sveipe MYE, jeg har aldri fått "Stopp" og har gått gjennom 100-200 profiler på et døgn på det meste.

Det er vel bare for å superlike at man bruker tinder gull?

Anonymkode: 6f6f9...f46

For å kunne se hvem som har likt deg, så du kan like personen tilbake og få en match. 

2 timer siden, Cya89 skrev:

jeg tror ikke det er det som er problemet. Folk dater jo likevel. Ute er det fullt i pub og bar. 

Etter nye retningslinjer må barer og puber stenge midlertidig. 

Anonymkode: 69ae1...642

AnonymBruker
Skrevet

siden du ikke har fått match så vil det si at de som har likt deg enten er noen du har sveipet til venstre (ja de kan fortsatt komme opp der) eller de er utenfor området du sveiper i avstand. Og det kan være lang avstand, jeg har fått opp mange utelendinger i min Tinder gold. Sannsynligheten er stor for at det ikke er noen som er aktuell for deg. Men på den andre siden så koster det jo ikke stort heller... Og man vet jo aldri. Har selv hatt null utbytte av Tinder Gold (utenom at det kan hjelpe på selvtilliten da...) men han jeg dater nå sveipet meg til høyre når jeg kom opp i hans liste. Så det funker jo.

Anonymkode: ef81d...ce5

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

siden du ikke har fått match så vil det si at de som har likt deg enten er noen du har sveipet til venstre (ja de kan fortsatt komme opp der) eller de er utenfor området du sveiper i avstand. Og det kan være lang avstand, jeg har fått opp mange utelendinger i min Tinder gold. Sannsynligheten er stor for at det ikke er noen som er aktuell for deg. Men på den andre siden så koster det jo ikke stort heller... Og man vet jo aldri. Har selv hatt null utbytte av Tinder Gold (utenom at det kan hjelpe på selvtilliten da...) men han jeg dater nå sveipet meg til høyre når jeg kom opp i hans liste. Så det funker jo.

Anonymkode: ef81d...ce5

takk for svar. jeg velger å IKKE kjøpe tinder gull. Det er en sjanse det kan funke men jeg stoler ikke på min flaks. ☠️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...