Gå til innhold

Danmark stenger alle skoler og barnehager

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dersom skolene blir stengt og man må være hjemme med barn, får man da lønn? Skal man bruke sykt barn-dager? Er avhengig av lønn for å få det til å gå rundt....

Anonymkode: c3536...db7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alle de andre landene som stenger skoler og barnehager har vel også helsepersonell med barn?

Men allikevel stenger alle land ned skoler, og har gjort det lenge før de når slike smittetall som Norge ser nå. 

Anonymkode: 41814...f1d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok sønnen ut i dag. Dette gidde jeg ikke sitte se på. Jeg er gravid og har div sykdommer. Mannen ble sendt hjem med hjemme kontor til etter påske. Flere burde ta grep. Ta vare på de du er glad i! 

Anonymkode: f8031...cfe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg stemmer ikke sosialistisk, men akkurat nå hadde jeg faktisk foretrukket Stoltenberg som statsminister. Erna er jo helt udugelig. Faktisk så jeg kommer til å revurdere hva jeg stemmer neste høst. 

Anonymkode: 7f54e...7a4

Hennes tiltak:

- gjør det lettere for de rike til å permittere deg som er arbeidstaker slik at de beholder mer penger

- fjerne formuesskatt på pengene som de rike skuler fra skatt i selskapene sine

Anonymkode: 6fc27...6a4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Universiteter, barnehager, skoler, frivillig arbeid og fritidsaktiviteter er nede. Flyreiser har blitt kansellert. Så vi er på god vei!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gorilla skrev:

Universiteter, barnehager, skoler, frivillig arbeid og fritidsaktiviteter er nede. Flyreiser har blitt kansellert. Så vi er på god vei!

Hvor har du sett at skoler og barnehager er stengt? 

Anonymkode: 33fe3...4a1

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var akkurat hos legen, for noe helt annet, og han var rett og slett forbanna over at skolene fortsatt er åpne. Som han sa, det er ingen gruppe i befolkningen som er dårligere rustet enn nettopp barn og unge for å ta de hensyn og forholdsregler som trengs akkurat nå. Det er horribelt at man setter tak på 100 mennesker ved andre sammenkomster, men holder skoler med flere hundre åpne. Så jeg har fått påbud om å ta kontakt ved det minste tegn på sykdom, da er det rett i sykemelding, fordi jeg som lærer både er potensielt eksponert for smitte og har høy risiko for å spre det videre. 

Anonymkode: d0354...cd6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...