AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Snuser du under svangerskapet? Vær ærlig.. Anonymkode: c2f72...cbd
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Snuser du under svangerskapet? Vær ærlig.. Anonymkode: c2f72...cbd Venninna mi ordna seg nikotinfri bare for å ha noe under leppa. Det hjalp vist på suget. Anonymkode: a293e...35d
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 Sluttet på dagen da jeg fikk positiv test. Har ingen planer om å starte med det igjen. Anonymkode: 69dc6...7c2
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Ja, jeg gjorde det. Så lite som mulig, bare 4-5 stk om dagen - men ja, jeg snuste. Vær grei å ikke angrip meg, jeg er vel vitende om konsekvensene og mulige utfall, satt hele svangerskapet med drepende dårlig samvittighet. Men gjort er gjort. Anonymkode: a1d82...03b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg gjorde det. Så lite som mulig, bare 4-5 stk om dagen - men ja, jeg snuste. Vær grei å ikke angrip meg, jeg er vel vitende om konsekvensene og mulige utfall, satt hele svangerskapet med drepende dårlig samvittighet. Men gjort er gjort. Anonymkode: a1d82...03b Jeg dømmer deg absolutt ikke for å ha snust under svangeskapet. Kjenner flere som har røykt under svangerskapet, selv om det i utgangspunktet ikke er bra, så prøver man som regel å gjøre det man kan for å begrense seg, noe du har gjort. Jeg er gravid nå, og jeg tok et par snus med nikotin den dagen jeg tok testen, men samvittigheten min tok pipen på meg, så jeg byttet over til Onico pure white, som er slim og "smaker" like godt som den jeg hadde fra før. Har klart å holde meg til nå, selv om fristelsen innemellom er der. Anonymkode: b67b2...4bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå