AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Det er en gutt som jeg har møtt noen ganger å sett film og kost med... Han har prøvd seg på å gjøre mer enn bare kosing... men jeg har stoppet han fordi jeg ikke ligger rundt med hvem som helst. Han har villet fortsatt å møte meg hver gang selv om jeg stopper han før det punktet hver gang. Han sender meldinger/snapper om hvordan det går eller hva jeg gjør på dagtid og ikke bare på kvelden... Men jeg bare lurer.. er han kun ute etter sex? Er jeg teit som fortsatt møter han? Anonymkode: e0e73...d2c
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Jeg tar ikke menn som prøver seg på noe mer så tidlig seriøst. Da avslører de at de bare tenker på sex. Spør han noe om deg? Om dine drømmer, mål, interesser, tanker, prøver han å bli kjent med DEG? Eller spør han bare hvordan det går og hva du har gjort i dag? Anonymkode: 3c9e2...291
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tar ikke menn som prøver seg på noe mer så tidlig seriøst. Da avslører de at de bare tenker på sex. Spør han noe om deg? Om dine drømmer, mål, interesser, tanker, prøver han å bli kjent med DEG? Eller spør han bare hvordan det går og hva du har gjort i dag? Anonymkode: 3c9e2...291 Når vi har møttes har vi også snakket en god del om andre ting... Vi har feks samme interresse, som vi snakker en god del om.. det er ikke bare hva jeg har gjort idag. Men jeg vet ikke hvor mye dette endrer noe hehe.. Anonymkode: e0e73...d2c
bustelise Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Det er helt umulig å si. Noen er bare ute etter sex. Noen vil finne sjelevennen sin. Mange er et sted imellom. Med den lille infoen her er det ingen på Kvinneguiden som har noen forutsetninger til å gi deg et godt svar. 2
Gjest Vegansucks Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 Hvor gammel er du? jeg forførte han jeg er gift med første dagen vi møttes(edru midt i uka)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå