AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Del Skrevet 11. mars 2020 Igjen en indikasjon på at mennesker i Norge som kjører dyre el biler ikke er opptatt av miljø, kun på jeg, jeg, jeg... Anonymkode: e26bd...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Del Skrevet 11. mars 2020 Gleder meg helt ærlig til elbilene blir kasta ut av kollektivfeltet. 😉 Anonymkode: 1b410...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Del Skrevet 11. mars 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gleder meg helt ærlig til elbilene blir kasta ut av kollektivfeltet. 😉 Anonymkode: 1b410...75a Sånn rent miljømessig så hadde det vært bedre at el-bilene måtte stå i kø, og bensin- og dieselbiler fikk kjøre i kollektivfeltet. El-biler forurenser lite når de står i kø, mens diesel- og bensinbiler forurenser mye... 😉 Anonymkode: 2e707...1b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Del Skrevet 11. mars 2020 Nå kommer vi alle til å dø straks, så, vipps, køene er borte. Anonymkode: 3c406...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå