Minst Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Hei. Jeg vil så gjerne ned ca 10 kg. Noen erfaringer her med spisevindu 8/16, 5-2 dietten ja erfaringer hvilken funket best? Jeg spiser vanlig mat og har ingen planer om å gå på no spesial kost men de siste 10 kg sitter bom fast. Klarte gå ned 14 kg, men så skjedde utrolig mye og jeg la på meg igjen 4 kg og nå får jeg ikke mere vekk og målet er ca 50 kg. Jeg er bare 154 høy så ja🤷♀️ Hjelp meg. Har dere noen gode råd? Hater telle kalorier , vil kunne kose meg litt men ja. Rotete innlegg. He he har ikke råd kjøpe no spesial mat, har tre barn . Går minst en time på tur hver dag, hurtig gange ca to ganger i uken.
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 Har ikke prøvd en slik diett, men hadde kanskje sett på andre former for aktivitet en å gå som forbrenner kalorier mer effektivt for å hjelpe deg med vektnedgangen. Fant en fin artikkel om treningsformer her: https://www.vektklubb.no/artikkel/vektklubb/20294720/10-paa-topp-i-forbrenning Anonymkode: a5277...236
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå