AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #1 Skrevet 11. mars 2020 Jeg har et barn som de siste månedene har hatt en hoste som har forverret seg, og hun hoster mye når hun ligger. Vi har tatt prøver som vi ikke får svar på før på slutten av uken og lurte derfor på om dere har noe erfaring med slik hoste, eller om noen vet om noen råd for hvordan lindre hosten frem til vi får vite hva vi kan gjøre videre? Anonymkode: 9b70f...562
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #2 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har et barn som de siste månedene har hatt en hoste som har forverret seg, og hun hoster mye når hun ligger. Vi har tatt prøver som vi ikke får svar på før på slutten av uken og lurte derfor på om dere har noe erfaring med slik hoste, eller om noen vet om noen råd for hvordan lindre hosten frem til vi får vite hva vi kan gjøre videre? Anonymkode: 9b70f...562 bronkitt vil jeg anta? har henne vært forkjølet, eller hatt influensa, halskatarr? Anonymkode: 003d2...9de
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #3 Skrevet 11. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: bronkitt vil jeg anta? har henne vært forkjølet, eller hatt influensa, halskatarr? Anonymkode: 003d2...9de Hun har vært forskjøla, ørebetennelse og hatt feber. Mulig det er bronkitt men det får jeg uansett ikke vite før på fredag eventuelt da det er da prøveresultatene er klare ts Anonymkode: 9b70f...562
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #4 Skrevet 11. mars 2020 Dersom det er en hoste som ligner falsk krupp med tørrhoste som ikke stopper før hun nesten ikke får puste, så hjelper det å la henne puste kald luft. Stakkars liten. God bedring! Anonymkode: c3999...2c9 1
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #5 Skrevet 11. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom det er en hoste som ligner falsk krupp med tørrhoste som ikke stopper før hun nesten ikke får puste, så hjelper det å la henne puste kald luft. Stakkars liten. God bedring! Anonymkode: c3999...2c9 Det er en hoste som er der spesielt når hun sover. Hun hoster og det vekker henne hele tiden så hun får ikke sovet ordentlig. Jeg føler meg maktesløs som ikke kan hjelpe henne med å lindre hosten ts Anonymkode: 9b70f...562
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #6 Skrevet 11. mars 2020 Alder er jo litt essensielt. Kan være alt i fra at det drypper snørr fra nesen som trigger hosterefleksen til en luftveisinfeksjon til irritasjonshoste. Hoste er en naturlig beskyttelse for å få opp gørr fra lungene. Anonymkode: 56880...f8b
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #7 Skrevet 11. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alder er jo litt essensielt. Kan være alt i fra at det drypper snørr fra nesen som trigger hosterefleksen til en luftveisinfeksjon til irritasjonshoste. Hoste er en naturlig beskyttelse for å få opp gørr fra lungene. Anonymkode: 56880...f8b Hun er 16 mnd. ts Anonymkode: 9b70f...562
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #8 Skrevet 11. mars 2020 Hev hodeenden på sengen hennes! putt noen bøker eller planker eller lignende under hodeenden så blir den hevet litt! Anonymkode: 677af...7c3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå