Gå til innhold

"Kjendisers" egoisme i forhold til koronaviruset


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som kan komme med et eneste eksempel på en norsk "kjendis" som faktisk tar dette på alvor?

Inntrykket jeg har fått er at det virker det som om mange av dem er mest mulig opptatt av sitt eget selvbilde, og nøler ikke med å reise, mingle blant andre "kjendiser", eller være partyløver for å kunne "leve livet".

Med andre ord bidrar de definitivt til å øke spredningen av viruser, da unge mennesker med et godt immunforsvar kan være asymtomatiske, eller det kan ta tid før symptomene vises; i mellomtiden rekker de å smitte mange andre.

Har noen eksempler på det motsatte - at en "kjendis" viser reell omtanke (altså ikke jeg-er-så-fantastisk-snill-skrytebilder på Instagram for å kunne promotere sitt eget ego) for både eldre og syke, og fra første stund av har tatt dette seriøst, uten å avfeile koronaviruset som noe som kan bagatelliseres "fordi jeg er ung og sterk og jeg kommer ikke til å bli syk fordi verden bare handler om meg, meg og meg" ...?

Anonymkode: c7104...ec2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Snillegucci!

Anonymkode: 6066d...220

Hvor er det mulig å se hennes engasjement med tanke på koronaviruset ...? Mulig jeg har misforstått eller oversett noe, men finner bare selvportretter og bilder av katten hennes.

Anonymkode: c7104...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor er det mulig å se hennes engasjement med tanke på koronaviruset ...? Mulig jeg har misforstått eller oversett noe, men finner bare selvportretter og bilder av katten hennes.

Anonymkode: c7104...ec2

Se storien hennes fra i dag.

Anonymkode: 6066d...220

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Benedicte Adrian droppa begravelsen til Jahn Teigen.. 

Anonymkode: a59df...2a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...