Gå til innhold

Hun ligger bare inne

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en jente som jeg liker godt men hun ligger bare i senga etter jobb. Virker også som hun sover mye. Hun har venner men vet mange av de har barn, men tenker likevel det er dumt? Eller at hun sliter med noe? 

Anonymkode: 90c28...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo virke som om hun har en utmattelsestilstand? 

• Liker 2
Skrevet

Et eller annet er det jo for det er jo ikke vanllig å ligge i senga hele dagen etter jobb,

Du for nesten spør henne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så be henne ut på noe aktiviteter da?

Anonymkode: eff45...0f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun har en slitsom jobb. Eller kanskje vennene hennes er for opptatte med barna og kjæresten, og dermed ikke har tid til henne lengre. Det kan være mange grunner, men det trenger ikke være noe negativt. 

Anonymkode: e5bbe...61f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Et eller annet er det jo for det er jo ikke vanllig å ligge i senga hele dagen etter jobb,

Du for nesten spør henne.

Men er det ikke frekt å spørre om dette? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Spørs hva dere er for hverandre?

Skrevet

Så hun ligger i senga og ser på tv/pc isteden for i sofa som sikkert brorparten av folk gjør regelmessig gj.snittlig 6-8 timer per dag?

• Liker 7
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Det er frekkere å anta, eller å spekulere sammen andre

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan hende hun er veldig sliten etter jobb. Kan være mange grunner til det. Noen har rett og slett ikke mye mer energi til overs etter det mest nødvendige..

kanskje det er noe psykisk? Eller ensom? 

Kan være så mye. Du kan fint snakke med henne om det. Men ikke si "hvorfor ligger du bare inne?" F.eks, det kan være sårende om det er en grunn.  Kanskje spør om hun vil være med på ting. Om hun ikke orker er jo det en fin mulighet til å åpne en samtale om det? 😊

Anonymkode: 23e50...925

• Liker 3
Skrevet

Det er nok depresjon. Har slitt med depresjon og vet at da ligger man for det meste

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en slitsom, fysisk og kjip jobb og kan gjerne ligge i senga resten av kvelden etter jobb fordi kroppen trenger hvile. Når det er sagt kan jeg også finne på å ligge sånn fordi jeg er deprimert. Nå er det jo fremdeles mørketid, man blir fort sliten da.

Anonymkode: 4db31...a45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan være så enkelt som at hun trives best hjemme, og sengen er jo det mest komfortable stedet å være 😊 Jeg skriver, leser, tegner, sorterer, ser film, chatter, rydder og masse forskjellig i sengen jeg.

Anonymkode: 841f7...2d3

• Liker 3
Skrevet

Har dere et forhold? Eller er det en jente du har møtt på og har fått sansen for. Det er litt uklart her.

Hvis dere ikke har et forhold har nok dette en naturlig forklaring.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ligger stort sett i senga resten av dagen etter jeg kommer hjem fra jobb.

sånn har det vært de siste par årene,da jeg plutselig ble veldig dårlig,smerter i hele kroppen og blir veldig sliten! og jeg vil jo ikke ligge i senga hele dagen og prøver å presse meg selv til å være sosial innimellom,men siden jeg er i 100% jobb,så bruker jeg all energien min der.

Anonymkode: 68527...5b6

• Liker 3
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har møtt en jente som jeg liker godt men hun ligger bare i senga etter jobb. Virker også som hun sover mye. Hun har venner men vet mange av de har barn, men tenker likevel det er dumt? Eller at hun sliter med noe? 

Kanskje hun bare er sliten? Man blir sliten av å jobbe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er redd for korona og dermed holder seg inne?

Anonymkode: 2294d...169

• Liker 1
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ligger stort sett i senga resten av dagen etter jeg kommer hjem fra jobb.

sånn har det vært de siste par årene,da jeg plutselig ble veldig dårlig,smerter i hele kroppen og blir veldig sliten! og jeg vil jo ikke ligge i senga hele dagen og prøver å presse meg selv til å være sosial innimellom,men siden jeg er i 100% jobb,så bruker jeg all energien min der.

Anonymkode: 68527...5b6

Helt OT, men har du fått utredet det? Jeg opplevde dette og fikk nettopp påvist fibromyalgi 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...