AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #1 Del Skrevet 10. mars 2020 Føler meg generelt sykere i kroppen, og dette føler også mange jeg kjenner på nå. Men egentlig når jeg kjenner etter er det ingenting. Jeg er ikke redd viruset, men jeg tar hensyn og forhåndsregler. Flere som kjenner «stikk», «noe i nesa» osv av dette her ? 😛 Anonymkode: f449c...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 10. mars 2020 #2 Del Skrevet 10. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Føler meg generelt sykere i kroppen, og dette føler også mange jeg kjenner på nå. Men egentlig når jeg kjenner etter er det ingenting. Jeg er ikke redd viruset, men jeg tar hensyn og forhåndsregler. Flere som kjenner «stikk», «noe i nesa» osv av dette her ? 😛 Anonymkode: f449c...fb0 Dette er jo sesongen for forkjølelse og influensa, og det har vi som vi alltid har hatt... bare at nå tenker faktisk alle over det minste symptom pga Corona. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #3 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg har mental Corona og har innført 14 dagers hjemmekarantene fordi jeg er lei hysteriet. Har sluttet å se nyheter og lese nettaviser. Anonymkode: 5f7f9...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 10. mars 2020 #4 Del Skrevet 10. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Føler meg generelt sykere i kroppen, og dette føler også mange jeg kjenner på nå. Men egentlig når jeg kjenner etter er det ingenting. Jeg er ikke redd viruset, men jeg tar hensyn og forhåndsregler. Flere som kjenner «stikk», «noe i nesa» osv av dette her ? 😛 Anonymkode: f449c...fb0 Jeg føler meg heller ikke noe bra og så faktisk 4 mennesker med munnbind på det lokale senteret i dag. Må slutte å se på nyheter og lese nettaviser før jeg blir skikkelig deprimert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #5 Del Skrevet 10. mars 2020 Akkurat nå, Suzanne skrev: Jeg føler meg heller ikke noe bra og så faktisk 4 mennesker med munnbind på det lokale senteret i dag. Må slutte å se på nyheter og lese nettaviser før jeg blir skikkelig deprimert. Jeg befinner meg på et sted hvor ingen er smittet og generelt lite mennesker. Et par sitter i karantene. Jeg har vært diagnostisert med depresjon så jeg har hatt frivillig karantene siste året og synes nesten det er litt avslappende at jeg ikke nå MÅ føle på at jeg MÅ noe... 😛 Anonymkode: f449c...fb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg